ראיתי שהוציאו לאור פירוש על המשניות מאחד מרבותינו זיע"א בדור הקודם,
הדפיסו את כל המשנה על פי' הרע"ב ופי' תויו"ט (לא העיקר) ומתחת את הפירוש החדש,
דא עקא, כי הפירוש הנ"ל אינו כל כך גדול עד שרוב עמודי הספר הם רק משנה רע"ב ותיו"ט, וכמעט שצריך לחפש עמודים עם הפירוש.
הדבר אינו נצרך כלל, כי הלומד הנכבד, גם אם ירצה ללמוד את הפירוש הזה על הסדר, אם הוא ילמד אותו בסמיכות לספר משנה רגיל יהיה לו יותר קל, לעימוד שהוא רגיל וגם לשאר המפרשים וכו'.
וגם, בעיני זה מיותר, נראה שבאים לנפח ולעשות רושם.
וגם, עולה כסף שאפשר לחסוך אותו.
הדפיסו את כל המשנה על פי' הרע"ב ופי' תויו"ט (לא העיקר) ומתחת את הפירוש החדש,
דא עקא, כי הפירוש הנ"ל אינו כל כך גדול עד שרוב עמודי הספר הם רק משנה רע"ב ותיו"ט, וכמעט שצריך לחפש עמודים עם הפירוש.
הדבר אינו נצרך כלל, כי הלומד הנכבד, גם אם ירצה ללמוד את הפירוש הזה על הסדר, אם הוא ילמד אותו בסמיכות לספר משנה רגיל יהיה לו יותר קל, לעימוד שהוא רגיל וגם לשאר המפרשים וכו'.
וגם, בעיני זה מיותר, נראה שבאים לנפח ולעשות רושם.
וגם, עולה כסף שאפשר לחסוך אותו.