לי הרב אלחנן פרץ אמר בעצמו שיש לו שם אנשים, וששינה נהלים.מסתבר שהרב אלחנן פרץ לא היה בעניין מעולם, הרב אופיר היה.
ואיחליף גברא בגברא.
ולמרות הכל נמלט בעור שיניו משם.לי הרב אלחנן פרץ אמר בעצמו שיש לו שם אנשים, וששינה נהלים.
ולפי מה שהבנתי מבן דוד שלי שעובד במשחטה שם, הרב אופיר לא שינה נהלים, אלא רק הכניס מפקח מטעמו.
או קי,לי הרב אלחנן פרץ אמר בעצמו שיש לו שם אנשים, וששינה נהלים.
ולפי מה שהבנתי מבן דוד שלי שעובד במשחטה שם, הרב אופיר לא שינה נהלים, אלא רק הכניס מפקח מטעמו.
אדרבא יגלה ויספר וכך ימנע מכשול מרבים הסומכים עליהם. וזהו כבוד האלוקים האמיתי!!וכבוד אלו'קים הסתר דבר.
ויראתי לנפשי.
כבוד ה' להציל את עם הקודש ממכשלות.ולמרות הכל נמלט בעור שיניו משם.
מתחרט על הרגע שנפל בפח שלהם.
והרבה דיו נשתייר בקולמוס. ואכמ"ל.
וכבוד אלו'קים הסתר דבר.
ויראתי לנפשי.
מתי הם עזבו? היכן פורסם?הרב מרדכי גרוס והרב אלחנן פרץ עזבו את שחיטת "עטרה - בית יוסף",
והחל מעתה, העופות תחת המותג "עטרה" הם בכשרות בית יוסף בלבד.
כבוד ה' להציל את עם הקודש ממכשלות.
(כבוד אלקים הסתר דבר, נאמר על מה שהיה היה ואין נפק"מ).
בבקשה תכתוב מה שראית בעצמך, או ששמעת מהרבנים הנ"ל שהסירו את השגחתם. לא שמועות.
זה נפק"מ לכמה מבני המשפחה שרוכשים את העופות שלהם.
בברכה
כך כתבו גם כאןאלא שיש רק איזה שהם חילוקי דעות ועניינים כספיים
הגר"א פרץ בכלל לא אוכל בשר כי לשיטתו אין חלק בשום הכשרהרב מרדכי גרוס והרב אלחנן פרץ עזבו את שחיטת "עטרה - בית יוסף",
והחל מעתה, העופות תחת המותג "עטרה" הם בכשרות בית יוסף בלבד.
א. בעטרה בני תורה רוב מוחלט של השחיטה היו עופות, ולא בקר.הגר"א פרץ בכלל לא אוכל בשר כי לשיטתו אין חלק בשום הכשר
מרן הגר"א אמר שאפשר לאכול ע"פ דעת האול"צ ועוד צירופים עין בשיעוריו ע"ז בקול הלשון ורק ראוי להחמירא. בעטרה בני תורה רוב מוחלט של השחיטה היו עופות, ולא בקר.
ב. גם אם הוא מחמיר ולא אוכל, זה לא אומר שהוא אוחז שזה טרף.
לא נכון.הגר"א פרץ בכלל לא אוכל בשר כי לשיטתו אין חלק בשום הכשר
מה זה אומר בשר "אדום אדום"?לא נכון.
אמר לי שבשר "אדום אדום" של הרב מחפוד זה חלק בית יוסף.
של תנובה, כתוב ע"ז אדום אדום.מה זה אומר בשר "אדום אדום"?
אני מצרף לכאן משהו שראיתי לפני כמה שנים, והוא נורא נוראות, וכדאי לכל אחד מהחברים היקרים, להעמיק ולהתבונן קצת במה שכתוב.אולי אפשר לפתוח סקר "איזה כשרות אתה אוכל..."
מעניין מאד איזה כשרות מוקבלת על בני התורה דכאן


סברת הגרב''צ מאד מחודשת דחשיב כאבדה הריאה וקשה לסמוך ע''זצודק
מרן הגר"א אמר שאפשר לאכול ע"פ דעת האול"צ ועוד צירופים עין בשיעוריו ע"ז בקול הלשון ורק ראוי להחמיר
מאיפה זה?אני מצרף לכאן משהו שראיתי לפני כמה שנים, והוא נורא נוראות, וכדאי לכל אחד מהחברים היקרים, להעמיק ולהתבונן קצת במה שכתוב.
ואדגיש ואציין כבר מעכשיו, שלכאורה לא יתכן שאם באמת יש צד גדול וחמור (וי"א איסורא ממש) להקפיד בענין ההכשרים, שיהיה הדבר מותר בפורים רק משום איזה דרשה מליצית מהכתוב במגילה. על כרחך שהגאון החסיד רבי שלמה זלמן אוירבעך זצ"ל, ס"ל שמלכתחילה כל הענין אינו מבוסס על אדני קודש. וד"ל.
הצג קובץ מצורף 12588הצג קובץ מצורף 12588
סיפור משונה מאדאני מצרף לכאן משהו שראיתי לפני כמה שנים, והוא נורא נוראות, וכדאי לכל אחד מהחברים היקרים, להעמיק ולהתבונן קצת במה שכתוב.
ואדגיש ואציין כבר מעכשיו, שלכאורה לא יתכן שאם באמת יש צד גדול וחמור (וי"א איסורא ממש) להקפיד בענין ההכשרים, שיהיה הדבר מותר בפורים רק משום איזה דרשה מליצית מהכתוב במגילה. על כרחך שהגאון החסיד רבי שלמה זלמן אוירבעך זצ"ל, ס"ל שמלכתחילה כל הענין אינו מבוסס על אדני קודש. וד"ל.
הצג קובץ מצורף 12588הצג קובץ מצורף 12588
כל דיני הריאה הם רק דרבנן ואולי קצת פחות בחומרתם ('חומרות שקבלו במשך הדורות') ומהני צירופים כגון אבדה הריאה או מיקום הסירכה שלדעת המחבר רק מקום מועט אוסר וממילא פחות מצוי אחוזי טריפה, ויש עוד צירופים שאיני זוכרם כעת.סברת הגרב''צ מאד מחודשת דחשיב כאבדה הריאה וקשה לסמוך ע''ז
וכידוע שאין חלק בית יוסף כהיום כלל וקשה להבין על מה סומכים הספרדים באכילת בשר .