כמובן אין כוונתי ח"ו להמעיט בכוחם של ההנהגה של גדו"י
כוונת השאלה היא
האם לא הגיע הזמן לייצר משהו חדש בתיאום עם גדו"י
שגדו"י מחליטים על כ20-30 מועמדים שמקובלים עליהם ועושים את רצונם ומצייתים להם והציבור קובע את המיקום שלהם מי ראשון ומי אחרון
המציאות היום היא שיש קיבעון של אנשים ישנים ויש אנשים שלא הסתדרו בתפקידים שונים
והציבור לא באמת מרגיש שהנציג מתיחס אליו
אפי' אולי להשאיר יו"ר קבוע כהחלטת גדו"י אבל את הנציגים ותפקידים לתת לציבור ביטוי
כוונת השאלה היא
האם לא הגיע הזמן לייצר משהו חדש בתיאום עם גדו"י
שגדו"י מחליטים על כ20-30 מועמדים שמקובלים עליהם ועושים את רצונם ומצייתים להם והציבור קובע את המיקום שלהם מי ראשון ומי אחרון
המציאות היום היא שיש קיבעון של אנשים ישנים ויש אנשים שלא הסתדרו בתפקידים שונים
והציבור לא באמת מרגיש שהנציג מתיחס אליו
אפי' אולי להשאיר יו"ר קבוע כהחלטת גדו"י אבל את הנציגים ותפקידים לתת לציבור ביטוי