לא ראוי למחות על אמירה גזענית כזאת?

הצטרף
18/5/26
הודעות
27
העיתונאי יעקב ריבלין:
 

קבצים מצורפים

  • 1780002595210.png
    1780002595210.png
    147 קילובייט · צפיות: 116
הוא רק כתב את המציאות.
אם זו לא המציאות, אז הוא שיקר.
אם זו כן המציאות (לא מופקע) אז הטענה היא עלינו או על הישיבות.
תתבייש לך
כאילו להם חסר בטלנים
אבל הם כבר נמצאים כאן:
 
אמר לי לאחרונה יהודי שחצה את הקווים ונמצא בשירות הביטחון באחת מהמחלקות החרדיות,
שאולי במעצרים אחוזי הספרדים גדולים יותר בגלל הנוחות לעצור בפריפריה וכו'
אבל בתוך שורות המתגייסים החרדים הספרדים הם מיעוט שבמיעוט
מתברר שהציבור הספרדי חזק יותר ממה שחושבים אנשי הפלג והעיתונאי האוויל הזה.
 
אמר לי לאחרונה יהודי שחצה את הקווים ונמצא בשירות הביטחון באחת מהמחלקות החרדיות,
שאולי במעצרים אחוזי הספרדים גדולים יותר בגלל הנוחות לעצור בפריפריה וכו'
אבל בתוך שורות המתגייסים החרדים הספרדים הם מיעוט שבמיעוט
מתברר שהציבור הספרדי חזק יותר ממה שחושבים אנשי הפלג והעיתונאי האוויל הזה.
כל החשמונאים ונצח יהודה
זה בעיקר חסידים
 
העיתונאי יעקב ריבלין:

לכו תספרו לו את מה שהוא מנסה להסתיר, שרוב המעצרים נעשו באישון ליל בבית,

ולא בנהיגה פרועה ברחובות קריה.

ואולי שבמקום זה יכתוב מה "גלוי לכל מי שמכיר את עולם הישיבות",

שמשום מה גלוי רק לאותו כתב זקן, שהקשר בינו לבין עולם הישיבות זה ס"ה שורה בקורות חיים שלו.
 
לא מצחיק.

המציאות היום שנוער שוליים אשכנזי וספרדי יש באותו יחס, אם לא יותר בצד האשכנזי.
מישהו אמר אחרת?
אמרתי שאצל האשכנזים הולכים לקוקדקוד כי רוצים לעבוד בתכנות
ואצל הספרדים לא וכו'
 
את מי מעניין שטויות שלבלבר תקשורת כותב, מה מייחסים משמעות לכך אברכים בני תורה
צריך להבין את ערכינו ולהיות בטוחים בעצמינו בלי להיבהל מכל אחד שמשפריץ שטויות....
נ''ב וגם אם יש מה שמוטל לתקן/חסרון, אפשר לחיות לצד זה לעשות מה שניתן ומוטל ובעיקר לא להיבהל..
 
בקטנותי, כשהייתי נתקל באמירות מסוג זה,
הייתי נדהם מרדידותו של הכתב והעיתון התורן, פעם זה היה יתד הישן ז"ל.
השמצות מהסוג הרדוד הזה כבר לא 'עובדות'.

כיום, אני נדהם מהרדידות שלנו כציבור, שמנרמלים את התופעה, ולא מוסגלים להתרומם!
אני רוצה לראות את ח"כי ש"ס מעיזים להכריז שיפסיקו לעלות להתראיין בתוכנית של הזקן אשמאי הזה [אם היא עדיין קיימת...]
או לפחות יגיבו לו, כמו שהם יודעים להגיב למי שזורק רפש על אחד ממלחכי הפינכה שלהם.

הייתי אולי רוצה אפילו לראות את חרם צרכנים קטן עליו. לא שהוא שווה את זה, אלא בשביל הלבלר הטיפש הבא.

הייתי רוצה לראות את השטיא הזה מתנצל על דבריו הילדותיים והרדודים, ובעיקר הלא נכונים,
לא כי אנחנו צריכים את זה, אלא כי הוא צריך את זה להמשך הקריירה הצולעת שלו.
 
את מי מעניין שטויות שלבלבר תקשורת כותב, מה מייחסים משמעות לכך אברכים בני תורה
צריך להבין את ערכינו ולהיות בטוחים בעצמינו בלי להיבהל מכל אחד שמשפריץ שטויות....
נ''ב וגם אם יש מה שמוטל לתקן/חסרון, אפשר לחיות לצד זה לעשות מה שניתן ומוטל ובעיקר לא להיבהל..
אין ספק שאתה צודק וכותרת האשכול מופרכת 'למחות על אמירה גזענית'...
אבל מצד שני כשעיתונאי וותיק מעלה טיעון שקשור לציבור שלנו, לישיבות שלנו, בהחלט יש מקום לדון אם הוא צודק או לא.
 
אני רוצה לראות את ח"כי ש"ס מעיזים להכריז שיפסיקו לעלות להתראיין בתוכנית של הזקן אשמאי הזה [אם היא עדיין קיימת...]
או לפחות יגיבו לו, כמו שהם יודעים להגיב למי שזורק רפש על אחד ממלחכי הפינכה שלהם.
אגב, הוא ידוע כעיתונאי שמאוד אוהד את מרן היו"ר, ומיודד איתו מהתקופה הקצרה בה שניהם (לא) למדו בישיבת קול יעקב
 
אבל מצד שני כשעיתונאי וותיק מעלה טיעון שקשור לציבור שלנו, לישיבות שלנו, בהחלט יש מקום לדון אם הוא צודק או לא
אז מה אם הוא וותיק? הוא עיתונאי..
למה צריך לדון כי מישהו החליט למקד את הפנס על החלקים הפחות יפים... שיהיה, מי שרוצה להכיר ביופי ובייחודיות של הישיבות שלנו (כמו לדוג' באיזה אשכול כאן הישיבות שהכי קצר היה הגשר שלהם עכשיו...) יהנה, יוקיר, יתרשם... ומי שלא יודע/בוחר לדעת סה''כ חי בטעות עם המציאות השקרית שבה הוא נמצא ושתתפוצץ מתי שהוא...
 
למה צריך לדון כי מישהו החליט למקד את הפנס על החלקים הפחות יפים... שיהיה, מי שרוצה להכיר ביופי ובייחודיות של הישיבות שלנו (כמו לדוג' באיזה אשכול כאן הישיבות שהכי קצר היה הגשר שלהם עכשיו...) יהנה, יוקיר, יתרשם... ומי שלא יודע/בוחר לדעת סה''כ חי בטעות עם המציאות השקרית שבה הוא נמצא ושתתפוצץ מתי שהוא...
אם היינו חיים בעלמא דקשוט בו אין השפעה למילה הכתובה בעיתונים על ציבור בני התורה, מקובלים היו דבריך.
לצערינו המציאות לא כך.

וכמו שאמר פעם מישהו, שישנם כאלו שבית הכסא מיועד בשבילם לפנות את מה שאכלו במטבח הכולל
וישנם שמפנים במטבח הכולל את מה שקראו בבית הכסא...
 
ראשי תחתית