כמטמונים תחפשנה
חבר חדש
- הצטרף
- 18/5/26
- הודעות
- 27
תקרא עד הסוףלא הבנתי איפה הגזענות?
אני לא מכיר את פרטי הסיפור, אבל וכי הוא לא צודק בזה שאם עצרו בחור ישיבה בנסיעה לא ידעו אם הוא ספרדי או אשכנזי?!
תתבייש לךהוא רק כתב את המציאות.
אם זו לא המציאות, אז הוא שיקר.
אם זו כן המציאות (לא מופקע) אז הטענה היא עלינו או על הישיבות.
ילדותיתתבייש לך
כאילו להם חסר בטלנים
אבל הם כבר נמצאים כאן:
דברי נבלה.העיתונאי יעקב ריבלין:
כל החשמונאים ונצח יהודהאמר לי לאחרונה יהודי שחצה את הקווים ונמצא בשירות הביטחון באחת מהמחלקות החרדיות,
שאולי במעצרים אחוזי הספרדים גדולים יותר בגלל הנוחות לעצור בפריפריה וכו'
אבל בתוך שורות המתגייסים החרדים הספרדים הם מיעוט שבמיעוט
מתברר שהציבור הספרדי חזק יותר ממה שחושבים אנשי הפלג והעיתונאי האוויל הזה.
ובקודקוד בעיקר ליטאיםכל החשמונאים ונצח יהודה
זה בעיקר חסידים
זה בעיקר בגלל שספרדים מעדיפים ללכת למכור צ'ונטובקודקוד בעיקר ליטאים
אומרים שמדובר ב'חניכי' הגדול ביותר של חברון כיום
העיתונאי יעקב ריבלין:
לא מצחיק.זה בעיקר בגלל שספרדים מעדיפים ללכת למכור צ'ונט
מישהו אמר אחרת?לא מצחיק.
המציאות היום שנוער שוליים אשכנזי וספרדי יש באותו יחס, אם לא יותר בצד האשכנזי.
אין ספק שאתה צודק וכותרת האשכול מופרכת 'למחות על אמירה גזענית'...את מי מעניין שטויות שלבלבר תקשורת כותב, מה מייחסים משמעות לכך אברכים בני תורה
צריך להבין את ערכינו ולהיות בטוחים בעצמינו בלי להיבהל מכל אחד שמשפריץ שטויות....
נ''ב וגם אם יש מה שמוטל לתקן/חסרון, אפשר לחיות לצד זה לעשות מה שניתן ומוטל ובעיקר לא להיבהל..
אגב, הוא ידוע כעיתונאי שמאוד אוהד את מרן היו"ר, ומיודד איתו מהתקופה הקצרה בה שניהם (לא) למדו בישיבת קול יעקבאני רוצה לראות את ח"כי ש"ס מעיזים להכריז שיפסיקו לעלות להתראיין בתוכנית של הזקן אשמאי הזה [אם היא עדיין קיימת...]
או לפחות יגיבו לו, כמו שהם יודעים להגיב למי שזורק רפש על אחד ממלחכי הפינכה שלהם.
אגב, הוא ידוע כעיתונאי שמאוד אוהד את מרן היו"ר, ומיודד איתו מהתקופה הקצרה בה שניהם (לא) למדו בישיבת קול יעקב
???כמדומני שבערב הזה ראוי למחות על דברים אחרים
וד"ל
תברר
אז מה אם הוא וותיק? הוא עיתונאי..אבל מצד שני כשעיתונאי וותיק מעלה טיעון שקשור לציבור שלנו, לישיבות שלנו, בהחלט יש מקום לדון אם הוא צודק או לא
לא אתפלא אם גם החבר חושב כך.ככה עושים לחברים?!
הדא הוא דכתיב:לא אתפלא אם גם החבר חושב כך.
או שזו הוראה מהנשיא?!
אפילו כיפה לא מסוגל היה להניח על פדחתוהסרטון עם השליט החילוני מחלל השבת וזולל הטריפות
זעזוע עמוק.
אם היינו חיים בעלמא דקשוט בו אין השפעה למילה הכתובה בעיתונים על ציבור בני התורה, מקובלים היו דבריך.למה צריך לדון כי מישהו החליט למקד את הפנס על החלקים הפחות יפים... שיהיה, מי שרוצה להכיר ביופי ובייחודיות של הישיבות שלנו (כמו לדוג' באיזה אשכול כאן הישיבות שהכי קצר היה הגשר שלהם עכשיו...) יהנה, יוקיר, יתרשם... ומי שלא יודע/בוחר לדעת סה''כ חי בטעות עם המציאות השקרית שבה הוא נמצא ושתתפוצץ מתי שהוא...
את מרן או את היו"ר?...את מרן היו"ר
אפילו כיפה לא מסוגל היה להניח על פדחתו