אתה טועה ומטעה. אהבת שלום לא כפופים לאשכנזים כלל ועיקר, הם פשוט פועלים עניינית בכל דבר. אם יש מו"ץ טוב, גם אם הוא אשכנזי לוקחים אותו. הם לא לוקחים מוצי"ם על פי השתייכות מגזרית, ובפרט שמוצי"ם השייכים למגזר הספרדי, רבים מהם לא הולכים כלל בשיטת הגר"י הלל בענין המנהגים וקבלת האר"י, ומורים כנגד הוראותיו, ועל כן פשוט שאין להתלונן על כך שהוא לא מביא עוד מוצי"ם ספרדים שאינם מורים כשיטתו.
הם כתבו על הרב ספטנר מרא דאתרא רמב"ש ד', איני יודע שמא הוא מרא דאתרא שם.
ודאי שאין בכלל מאורע זה ללמד על הכלל שהם כפופים לאשכנזים, דבר שאין לו בסיס ושחר כלל ועיקר.
ושוב, כל עיסוקו של הגר"י הלל הוא רק בתורת רבותינו הספרדים, וכמעט שהוא לא פותח ספרי חכמים אשכנזים!
כמעט כל הספרים שאהבת שלום ההדירו הם שם של חכמים ספרדים [ואולי כולם, איני יודע עד כדי כך]!
הם פתחו ת"ת ספרדי בנווה יעקב, שם לומדים אף מנכדיו של מרן רה"י הגר"י הלל שליט"א.
גם אם הם פרגנו לרב ספטנר [שאגב למד באהבת שלום בירושלים שנים רבות והיה מטובי הלומדים], זה לא מחמת רפיסות לאשכנזים.