לישנא דרבנן
חבר חדש
- הצטרף
- 12/5/26
- הודעות
- 34
ידוע מח' הראשונים אם מברכים ברכה זו קודם המילה (עובר לעשייתן) או אחר המילה (כפשטות הסוגיא)
השו"ע פסק כפשרת הרא"ש לברך אחר המילה קודם הפריעה. ואילו לאורך הדורות בהרבה מקהילות הספרדים נהגו לברך קודם המילה.
האם ידוע למאן דהוא אם כיום יש בזה מנהג ברור?
וכן כיצד נהגו בזה רבותינו גדולי הספרדים (הגר"ע עטיה הגר"ע יוסף הגרב"צ אבא שאול וכדו').
השו"ע פסק כפשרת הרא"ש לברך אחר המילה קודם הפריעה. ואילו לאורך הדורות בהרבה מקהילות הספרדים נהגו לברך קודם המילה.
האם ידוע למאן דהוא אם כיום יש בזה מנהג ברור?
וכן כיצד נהגו בזה רבותינו גדולי הספרדים (הגר"ע עטיה הגר"ע יוסף הגרב"צ אבא שאול וכדו').