א אלישמע חבר בכיר הצטרף 10/4/25 הודעות 2,087 אתמול ב-11:59 #1 מישהו יכול להסביר לי מבחינה מציאותית את דברי השו"ע: "לא יגלה עצמו כ"א לאחריו טפח ומלפניו טפחיים ואשה מאחריה טפח ומלפניה ולא כלום" ? בין אם הלבוש היה כשלנו מחצי גוף ולמעלה, ומחציו ולמטה. ובים אם היה הלבוש חלוק אחד ארוך מלמעלה עד למטה.
מישהו יכול להסביר לי מבחינה מציאותית את דברי השו"ע: "לא יגלה עצמו כ"א לאחריו טפח ומלפניו טפחיים ואשה מאחריה טפח ומלפניה ולא כלום" ? בין אם הלבוש היה כשלנו מחצי גוף ולמעלה, ומחציו ולמטה. ובים אם היה הלבוש חלוק אחד ארוך מלמעלה עד למטה.
מ משיב כהלכה חבר בכיר הצטרף 18/12/24 הודעות 4,627 אתמול ב-12:25 #2 חלוק ארוך ורחב, אפשר להרימו מצד אחד יותר מהצד השני.
א אלישמע חבר בכיר הצטרף 10/4/25 הודעות 2,087 אתמול ב-12:26 #3 משיב כהלכה אמר: חלוק ארוך ורחב, אפשר להרימו מצד אחד יותר מהצד השני. לחץ כדי להרחיב... איפה מתחיל הטפח/טפחיים ואיפה מסתיים ?
משיב כהלכה אמר: חלוק ארוך ורחב, אפשר להרימו מצד אחד יותר מהצד השני. לחץ כדי להרחיב... איפה מתחיל הטפח/טפחיים ואיפה מסתיים ?