שו"ת זרע אמת למהר"ר ישמעאל הכהן זצ"ל

  • יוזם האשכול יוזם האשכול אור נאמן
  • תאריך התחלה תאריך התחלה

אור נאמן

חבר קבוע
הצטרף
8/1/25
הודעות
245
הבנתי שיש מהדורא חדשה של אהבת שלום.

אשמח אם מישהו יכול להוציא לי קובץ pdf של התשובה בח"ב סי' קל"ד.

תודה רבה!
 
הנה
 

קבצים מצורפים

לפי מה ששמעתי לפני הרבה שנים גם מכון הכתר עבד על זה
אלא שאהבת שלום הקדימוהו
וברור שלא קרבה מלאכת הכתר שלומד התשובות ומוסיף הערות, לבין אהבת שלום שבמקרה זה לפחות רק הדפיסו מחדש באותיות מאירות עיניים והערות הנוגעות רק לפתיחת מ"מ בלבד
 
לפי מה ששמעתי לפני הרבה שנים גם מכון הכתר עבד על זה
אלא שאהבת שלום הקדימוהו
וברור שלא קרבה מלאכת הכתר שלומד התשובות ומוסיף הערות, לבין אהבת שלום שבמקרה זה לפחות רק הדפיסו מחדש באותיות מאירות עיניים והערות הנוגעות רק לפתיחת מ"מ בלבד
אז שיוציאו גם

או שזה לא רווחי כבר

כי לאהבת שלום פרסום יותר גדול ושיווק טפי?
 
לפי מה ששמעתי לפני הרבה שנים גם מכון הכתר עבד על זה
אלא שאהבת שלום הקדימוהו
וברור שלא קרבה מלאכת הכתר שלומד התשובות ומוסיף הערות, לבין אהבת שלום שבמקרה זה לפחות רק הדפיסו מחדש באותיות מאירות עיניים והערות הנוגעות רק לפתיחת מ"מ בלבד

אז שיוציאו גם

או שזה לא רווחי כבר

כי לאהבת שלום פרסום יותר גדול ושיווק טפי?
אני יודע שעובדים על זה ממש כעת.
לקראת הסוף ממש.
ולמיטב ידיעתי עבודה נפלאה. כדרכם בקודש.
 
לקראת הסוף ממש.
מישהו ביקש ממני לפחות לפני חמש שנים לעשות עבודה של הסיום, היינו שהיה כבר ערוך והיה צריך עורך סופי שיעבור על כל הבעיות הלא פתורות ויסיים אותם. אבל איני יודע אם היה אז כלול ומוכן גם החומר שמכתב יד שהוציאו אהבת שלום. שמעתי גם שמה שנדפס ע"י אהבת שלום, זה לא הכל, ויש עוד.

בין כך ובין כך זה אחד הדברים הכי מצערים, עובדים מכונים על ספרי רבותינו, ובמקום לתאם ולפרסם מה עובדים, כל אחד מסתיר כדי שהשני לא יקדים אותו, ובפועל בסוף מישהו מקדים ושניהם נפסדים

זה קרה לדוגמא למכון ירושלים - והכתר, לגבי שו"ת בית דוד, ומכון ירושלים לקחו צעד לאחור אחרי שהוציאו רק את חלק או"ח
 
בין כך ובין כך זה אחד הדברים הכי מצערים, עובדים מכונים על ספרי רבותינו, ובמקום לתאם ולפרסם מה עובדים, כל אחד מסתיר כדי שהשני לא יקדים אותו, ובפועל בסוף מישהו מקדים ושניהם נפסדים

זה קרה לדוגמא למכון ירושלים - והכתר, לגבי שו"ת בית דוד, ומכון ירושלים לקחו צעד לאחור אחרי שהוציאו רק את חלק או"ח
כנ"ל בהוצאת זכרון אהרן, יש כמה ספרים כפולים [אינו בזכרוני כעת]
חבל שלא קונים את ההוצאה הקודמת ומוסיפים עליה את יופי הכתב והדפוס
 
ראשי תחתית