היה אחד שרצה לעשות דיאטה וכל פעם שפתח את המקרר או הציץ בחבילת הטילונים במקפיא, אמר לעצמו היום אני אוכל וממחר אני מתחיל דיאטה, ועד היום הוא אוכל ומבטיח הבטחות...לדעתי, יש אשמה גדולה על הדרג הרבני עם ראשי הרשויות [קרי נבחרי הציבור בערים]. שאין בית ספר אחד אפילו ספרדי לבנות, למה כולן צריכות ללמוד אצל האשכנזים, מה יש להם שאין לנו. וכמה רעות יוצאות מזה, ראשית ההלכות וכל נוסח התפילה שגוי ועוד מנהגי חלוקים, כל התפקידים הבכירים מקבלים הם, אח"כ יש בעיות לגבי הסמינר, למה לא מתקנים הכל מהשורש
צריכים לדפוק על השלחן ולומר בקול חד "כל בת ספרדיה רק במוסד ספרדי" וזו צריכה להיות דפיקה רחבת ידיים.
זה הזוי שכל בני ברק מנוהלת במוסדות בתי הספר של הבנות שהם רק ע"י מנהלות ומורות אשכנזים, זה לא מוסרי ולא הגיוני. ואין לומר שרוצים ללמוד אצלהם, כיון שבני ברק מחולקת לפי אזורים וכולם מתקבלים, אבל שוב השליטה בהנהגה אצלהם ויוצא מזה הרבה רעות.
צריך שהרבנים והעירייה יקבעו ליטאים לבד, ספרדים לבד, כמו שחסידים לבד, ואז רוב ככל הבעיות יפתרו. פשוט האשכנזים רוצים לשלוט עלינו, ולראות אותנו שפלים, זו המציאות הכואבת.
לפני כמה חודשים רצו להקים בית ספר של בנות ספרדיות בשכונת אור החיים, ולצערי רבנים משתכנזים מיחו בדבר [דיברתי עם המנהלים בזה].
שהוקמה שכונת הסופרים, רצו להקים בית ספר לבנות, ואנשים מהאשכנזים ביקשו ממשפחות ספרדיות טובות שלא ירשמו, כדי להרוס את הרישום, ובכך גם זה נהרס [עדכון זה מהעירייה].
ואין לטעון שיש לומדים ויש עובדים, שיש בתי ספר שיחלקו את זה לפי כיתות, וא"כ נעשה את אותו הדבר, בלי קביעה מהם.
יש למישהו עצה מה אפשר לעשות עם בעיית בתי הספר, אם הייתי בעל אמצעים וגם לא אחד שרוצה ללמוד עוד ועוד, הייתי רוצה להפוך את המצב.
אם את זה נתקן לא צריך את הסימנרים שלהם, ואת כל הבזיון שהם עושים לציבור הספרדי.
וב"ה לגבי התלמודי תורה, כבר די מסודר שיש חניכי מובחרים [משמחי לב, ישרי לב, כח התורה, אדרת אליהו שתילי זיתים ועוד], ומשפחות באיכות גבוהה שולחים לכתחילה לספרדים, אבל בחינוך הבנות הכל תקוע, ואז בוכים על התאונת שרשרת.
וצריך להבין כל המבנים מהמדינה, ממשרד החינוך, ועיריית בני ברק את כל הכיתות לוקחים לאשכנזים, למה?
כותב בכאב.
נושא המוסדות לבנות הספרדיות, לא יפטר אלא א"כ כל הרבנים והעסקנים הספרדים בבני ברק (לדוגמא) ישלחו את בנותיהם לסמינר ספרדי שיפתח מחר בבוקר, ואחריהם כל העדה, אם הם הנציגים שלנו שנהנים מהכבוד השררה והכסף של הציבור אז בבקשה תהיו הראשונים בשטח לא רק בדיבורים.
המציאות המפורסמת היא, שכמעט כל אנשי ש"ס וכן הרבנים הספרדים שולחים את בניהם למוסד אשכנזי אוכלים את הגלידה משמינים... ומבטיחים לעצמם ולעולם כולו שממחר נעשה ביחד דיאטה, קמים בבוקר ונזכרים שיש עוד טילון קפוא במקפיא, אוכלים אותו, ומבטיחים הבטחות.
הבטחתי (לאחי הספרדים) ונושעתי (כשהבת נכנסת לסמינר אשכנזי)
אך כל עוד וזה לא מגיע במכה אחת מכל הרבנים והעסקנים העסק לא יזוז ובצדק, כי כל אחד יגיד למה שאני יהיה ראשון שיקח סיכון שהבת תיכנס למוסד עם בנות ברמות רוחניות והתנהגויות שונות.