משיב כהלכה
חבר בכיר
- הצטרף
- 18/12/24
- הודעות
- 4,684
רש"י מבאר שרבי שמעון לשיטתו שדבר שאינו מתכון מותר. ותוס' בבכורות דף ל"ד מקשים שהוא פסיק רישיה.
אבל בלאו הכי קשה, כיצד אפשר לומר שאינו מתכוון, כאשר יכול לעשות נקב הקזה בכל מקום אחר בגוף, ועושה דוקא באוזן או בעין - במקום שעושה מום קבוע?
אבל בלאו הכי קשה, כיצד אפשר לומר שאינו מתכוון, כאשר יכול לעשות נקב הקזה בכל מקום אחר בגוף, ועושה דוקא באוזן או בעין - במקום שעושה מום קבוע?