ב בנאות דשא חבר קבוע הצטרף 5/2/25 הודעות 383 יום רביעי ב-12:07 #1 יש לדון בזה, שמצד אחד סכין היא לכל דבריה, ומצד שני אינו בצורת סכין ואינה מסוכנת כ"כ כסכין רגילה. (סכין הוא גם זכר וגם נקבה)
יש לדון בזה, שמצד אחד סכין היא לכל דבריה, ומצד שני אינו בצורת סכין ואינה מסוכנת כ"כ כסכין רגילה. (סכין הוא גם זכר וגם נקבה)
ב בנאות דשא חבר קבוע הצטרף 5/2/25 הודעות 383 יום רביעי ב-12:10 #3 אברימי אמר: כוונתך לגלגלת? מה הצד שכן?! לחץ כדי להרחיב... כן, על כל שום וחניכה דאית ליה, סוף סוף במהותו הוא סכין, ואם מצד מנהג קאתינן מה מקום חילוק יש?
אברימי אמר: כוונתך לגלגלת? מה הצד שכן?! לחץ כדי להרחיב... כן, על כל שום וחניכה דאית ליה, סוף סוף במהותו הוא סכין, ואם מצד מנהג קאתינן מה מקום חילוק יש?
מ משיב כהלכה חבר בכיר הצטרף 18/12/24 הודעות 4,044 יום רביעי ב-22:25 #6 בנאות דשא אמר: כן, על כל שום וחניכה דאית ליה, סוף סוף במהותו הוא סכין, ואם מצד מנהג קאתינן מה מקום חילוק יש? לחץ כדי להרחיב... ושוב, כפי שכתבתי באשכולות אחרים, זיל בתר טעמא משום לא תניף עליהם ברזל, כי בא לקצר חייו של אדם, ועוד לא שמענו על אדם שנהרג מסכין לחיתוך פיצה. ועוד טעם אחר כתבו הראשונים, דחיישינן שמא ידקור את עצמו מפני מעשה שהיה. ואף אחד אינו דוקר עצמו עם גלגלת לחיתוך פיצה.
בנאות דשא אמר: כן, על כל שום וחניכה דאית ליה, סוף סוף במהותו הוא סכין, ואם מצד מנהג קאתינן מה מקום חילוק יש? לחץ כדי להרחיב... ושוב, כפי שכתבתי באשכולות אחרים, זיל בתר טעמא משום לא תניף עליהם ברזל, כי בא לקצר חייו של אדם, ועוד לא שמענו על אדם שנהרג מסכין לחיתוך פיצה. ועוד טעם אחר כתבו הראשונים, דחיישינן שמא ידקור את עצמו מפני מעשה שהיה. ואף אחד אינו דוקר עצמו עם גלגלת לחיתוך פיצה.