ה הגלילי חבר חדש הצטרף 7/5/25 הודעות 85 שבת ב-23:08 #1 בעמודה השמאלית הביא מדברי הגמרא שיש מחלוקת אביי ורבא מה טעם אין טומנין בדבר שלא מוסיף הבל אפילו מבעוד יום דלדעת רבא הוא משום שמא יטמין ברמץ ולאביי שמא יחתה. ובסוגריים הביא תירוץ נוסף. חיפשתי ולא מצאתי גמרא כזו מישהו יכול למצוא אבדתי? קבצים מצורפים ילקוט יוסף רנז.png 158.2 קילובייט · צפיות: 15
בעמודה השמאלית הביא מדברי הגמרא שיש מחלוקת אביי ורבא מה טעם אין טומנין בדבר שלא מוסיף הבל אפילו מבעוד יום דלדעת רבא הוא משום שמא יטמין ברמץ ולאביי שמא יחתה. ובסוגריים הביא תירוץ נוסף. חיפשתי ולא מצאתי גמרא כזו מישהו יכול למצוא אבדתי?
אסקופה הנדרסת לרגלי גדו"י חבר קבוע הצטרף 31/12/24 הודעות 606 יום ראשון ב-05:53 #4 כמובן שהוא ט"ס וצ"ל "בדבר שמוסיף הבל", [וכמ"ש בקטע הראשון שרק מוסיף הבל אסור מבעו"י]
ה הגלילי חבר חדש הצטרף 7/5/25 הודעות 85 יום ראשון ב-07:43 #5 אסקופה הנדרסת לרגלי גדוי אמר: כמובן שהוא ט"ס וצ"ל "בדבר שמוסיף הבל", [וכמ"ש בקטע הראשון שרק מוסיף הבל אסור מבעו"י] לחץ כדי להרחיב... ניסיתי לגרוס בדבר שמוסיף הבל כמש"כ ועדיין אי אפשר ליישב. יעיין כבודו היטב בגמ'.
אסקופה הנדרסת לרגלי גדוי אמר: כמובן שהוא ט"ס וצ"ל "בדבר שמוסיף הבל", [וכמ"ש בקטע הראשון שרק מוסיף הבל אסור מבעו"י] לחץ כדי להרחיב... ניסיתי לגרוס בדבר שמוסיף הבל כמש"כ ועדיין אי אפשר ליישב. יעיין כבודו היטב בגמ'.