נהוג להקל לקטנים בהמתנה השעות בין בשר לחלב, ואף שהגיעו לחינוך נהוג לדרג את השעות ולא מיד 6.
השאלה למנהג הספרדים דשש שעות אינם חומרא אלא דין גמור כפסק מרן השו"ע, א"כ מה טעם שיש להקל בזה, האם משום דיש לסמוך בקטנים על דעת הרמ"א? או שיש סברא פרטית בהמתנת שש שעות [פעם שמעתי בזה סברא דאצל קטן אין המתנה גדולה בין סעודה לסעודה, האם יש מקור לסברא זו?].
השאלה למנהג הספרדים דשש שעות אינם חומרא אלא דין גמור כפסק מרן השו"ע, א"כ מה טעם שיש להקל בזה, האם משום דיש לסמוך בקטנים על דעת הרמ"א? או שיש סברא פרטית בהמתנת שש שעות [פעם שמעתי בזה סברא דאצל קטן אין המתנה גדולה בין סעודה לסעודה, האם יש מקור לסברא זו?].