הנה בט"ז סי' כא מבואר שיש בזה חוסר כבוד, אבל ודאי שאין בדבר איסור שא"כ היה צריך לברך על הטלית ביציאתו מבית הכסא וכבתפילין,
וא"כ יל"ע כיון שדעת מרן ורבים הראשונים שהכי ס"ל שיש לברך על הטלית גם במורידו מדעתו, אולי יותר ראוי להכנס על הט"ג לבית הכסא.
בפרט בבתי כסאות דידן.
וא"כ יל"ע כיון שדעת מרן ורבים הראשונים שהכי ס"ל שיש לברך על הטלית גם במורידו מדעתו, אולי יותר ראוי להכנס על הט"ג לבית הכסא.
בפרט בבתי כסאות דידן.