בסידורי תפילת ישרים סדר ההפסקות הוא בדר"כ כפי המנהג שנפוץ גם בסידורי האשכנזים [לרבות פרשת האזינו שהוא נגד המנהג שכתב הב"י], כך הוא גם בעוד סידורים רבים בני זמנינו [אך תיקנו בפרשת האזינו].
בסידורי עבודת ה' (כנראה ע"פ איש מצליח) יש מנהג שונה בהרבה פרשיות, ולפעמים מדובר גם בהוספה או השמטה של פסוקים רבים.
[בסידור בית תפילה העמידו למעלה כמו בתפילת ישרים, ובהערה ציינו את המנהג האחר].
מה מקורם של שני המנהגים?
בסידורי עבודת ה' (כנראה ע"פ איש מצליח) יש מנהג שונה בהרבה פרשיות, ולפעמים מדובר גם בהוספה או השמטה של פסוקים רבים.
[בסידור בית תפילה העמידו למעלה כמו בתפילת ישרים, ובהערה ציינו את המנהג האחר].
מה מקורם של שני המנהגים?