לא ברור מה כל הדיון בחטא בני אהרן אחר שהוא מפורש ג"פ בתורה, ויקריבו לפני ה' אש זרה אשר לא ציוה אותם, ותצא אש מלפני ה' ותאכל אותם וימותו לפני ה' (ויקרא י א-ב). וימת נדב ואביהוא בהקריבם אש זרה לפני ה' (במדבר ג ד, כו סא).
לא ברור מה כל הדיון בחטא בני אהרן אחר שהוא מפורש ג"פ בתורה, ויקריבו לפני ה' אש זרה אשר לא ציוה אותם, ותצא אש מלפני ה' ותאכל אותם וימותו לפני ה' (ויקרא י א-ב). וימת נדב ואביהוא בהקריבםאש זרה לפני ה' (במדבר ג ד, כו סא).
לא ברור מה כל הדיון בחטא בני אהרן אחר שהוא מפורש ג"פ בתורה, ויקריבו לפני ה' אש זרה אשר לא ציוה אותם, ותצא אש מלפני ה' ותאכל אותם וימותו לפני ה' (ויקרא י א-ב). וימת נדב ואביהוא בהקריבםאש זרה לפני ה' (במדבר ג ד, כו סא).
כחיזוק לדבריך ניתן להביא מדברי רבינו בחיי ויקרא פרשת שמיני פרק י פסוק א
ויתנו בהן אש וישימו עליה קטורת. על דרך הפשט, החטא שנענשו בו נדב ואביהוא הוא שהביאו אש זרה מן החוץ, כי משפט הקטרת היה לקחת אש מן המזבח ולהקטיר בו את הסממנין, שנאמר: (ויקרא טז, יב) "ולקח מלא המחתה גחלי אש מעל המזבח", והם חשבו שהאש של מזבח היה צריך לעצמו לכלות הקרבן, ועל כן הביאו אש מן החוץ, והיה זה עבירה בידם, כי היה נראה מעוט אמונה שהרי האש יורדת מן השמים, ועל שהחלישו בלבם כח הנס ובעיני רואיהם נענשו, כי היה קצת חלול השם בדבר, כך פירש הראב"ד ז"ל.