שמעתי מגאון אחד שליט''א בשם החסיד מווילנא זיע''א שיש ב' בחינות הראשון זה בחינה של אש שאדם בכיסופין לד' שחסר לו קרבת ד' והוא מבקש ד' כעין האש שעולה למעלה
ומאידך גיסא יש בחינה שאדם שכבר מלא בקרבת ד' הרי הוא בחינת מים שמכבים את האש שכבר זה מגרע את הכיסופים כיון שהוא מלא והמים מכבים את האש
אבל לעתיד לבוא שיהיה ביהמ''ק מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה, שאפילו שיהיה מים רבים דהיינו יהיה הרבה קרבת ד', אבל עדין יהיה כיסופים עצומים.
ומאידך גיסא יש בחינה שאדם שכבר מלא בקרבת ד' הרי הוא בחינת מים שמכבים את האש שכבר זה מגרע את הכיסופים כיון שהוא מלא והמים מכבים את האש
אבל לעתיד לבוא שיהיה ביהמ''ק מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה, שאפילו שיהיה מים רבים דהיינו יהיה הרבה קרבת ד', אבל עדין יהיה כיסופים עצומים.