ב בר בי רב חבר פעיל הצטרף 17/12/24 הודעות 118 22/12/24 #1 יש לדון באחד שהדליק נרות החנוכה וקודם שסיים נכבה הנר הראשון. הנה קיי"ל דכבתה אין זקוק לה אולם שמא כיון שלא היו דולקים יחד שוב לא קיים את ההידור דמעולם לא דלק כמנין הימים או דלמא אף אם ישוב להדליק לא עשה בזה כלום משום שהוא נר של בטלה דאינו מחוייב בו
יש לדון באחד שהדליק נרות החנוכה וקודם שסיים נכבה הנר הראשון. הנה קיי"ל דכבתה אין זקוק לה אולם שמא כיון שלא היו דולקים יחד שוב לא קיים את ההידור דמעולם לא דלק כמנין הימים או דלמא אף אם ישוב להדליק לא עשה בזה כלום משום שהוא נר של בטלה דאינו מחוייב בו
ב בר בי רב חבר פעיל הצטרף 17/12/24 הודעות 118 24/12/24 #2 שוב ראיתי בביאור הלכה שכותב שצריך להדליק אולם לכאו' זה דלא כהרעק"א
כ כאייל תערוג חבר פעיל הצטרף 18/12/24 הודעות 163 24/12/24 #3 בר בי רב אמר: אולם לכאו' זה דלא כהרעק"א לחץ כדי להרחיב... ?
ב בר בי רב חבר פעיל הצטרף 17/12/24 הודעות 118 25/12/24 #5 ודברי הרעק"א עוללים מדבריו בתשובה לפי חשבון הסוגיא שחשיב מעשה אחד וא"א לברך עיין בזה ותרווה נחת ודו"ק ותמהו בזה האם המשנ"ב סתר דבריו
ודברי הרעק"א עוללים מדבריו בתשובה לפי חשבון הסוגיא שחשיב מעשה אחד וא"א לברך עיין בזה ותרווה נחת ודו"ק ותמהו בזה האם המשנ"ב סתר דבריו