לכאו' אם הזמן המחייב הוא שבת לא קיים חובתו ביום שישי
וראיתי שכתבו שיקרא הלל שלם ללא ברכה שקריאתה זו הללה לצאת יד"ח
[הגרי"ז ווהחשק שלמה ס"ל שיקרא מגילה בשבת]
וראיתי בפסקי הלכה שלא הזכיר זה אלא רק כתב שאי"צ לקרא המגילה
מאידך גבי מוצ"ש ראיתי שם חידוש עצום שלדעת הגר"א הקובע הוא מוצ"ש ואם בא מב"ב לירושלים במוצ"ש חייב בסעודה
וזה חידוש שלא שנמע עדיין בבית המדרש ולפי"ז גם מי שנעשה בר מצוה חייב בהכי
אשמח לשמוע אם מישהו מהרבנים ראה בפוסקים על נידון זה
וראיתי שכתבו שיקרא הלל שלם ללא ברכה שקריאתה זו הללה לצאת יד"ח
[הגרי"ז ווהחשק שלמה ס"ל שיקרא מגילה בשבת]
וראיתי בפסקי הלכה שלא הזכיר זה אלא רק כתב שאי"צ לקרא המגילה
מאידך גבי מוצ"ש ראיתי שם חידוש עצום שלדעת הגר"א הקובע הוא מוצ"ש ואם בא מב"ב לירושלים במוצ"ש חייב בסעודה
וזה חידוש שלא שנמע עדיין בבית המדרש ולפי"ז גם מי שנעשה בר מצוה חייב בהכי
אשמח לשמוע אם מישהו מהרבנים ראה בפוסקים על נידון זה