מבואר בגמרא ובהלכה שאסור להפסיק בין הברכה לאכילה
ואם זה מעניני הסעודה כמו הביאו מלח או גביל לתורא א''צ לחזור ולברך
ונסתפקתי מה הדין באדם שסבור שהוא צריך מלח ובאמת אינו צריך שיש לפניו והוא אומר הביאו מלח האם זה הפסק שהלא נתברר שלא היה לצורך
ואולי כל שדיבר מעניני הסעודה אי''ז הפסק
ואם זה מעניני הסעודה כמו הביאו מלח או גביל לתורא א''צ לחזור ולברך
ונסתפקתי מה הדין באדם שסבור שהוא צריך מלח ובאמת אינו צריך שיש לפניו והוא אומר הביאו מלח האם זה הפסק שהלא נתברר שלא היה לצורך
ואולי כל שדיבר מעניני הסעודה אי''ז הפסק