ברוב ככל הסידורים מיסגרו בין סוגריים עגולות את תיבות אלו.
והדבר צריך ביאור מדוע? הרי בזוהר פרשת ויקהל זה מופיע.
ראיתי למרן ראש הישיבה מופת הדור רבנו מאיר מאזוז זצוק"ל בספרו מקור נאמן שכתב שהטעם משום שאינו שייך אלא רק בנשואים. ע"ש.
וצ"ב הרי גם אדם שאינו נשוי שייך לבקש על העתיד שיתן לו ה' בנים, וגם באדם מבוגר שייך לבקש "דעבדין רעותך".
וראיתי בפתח הדביר שהביא טעם שבבריך שמיה יש קל תיבות. וכנראה שלכן השמיטו תיבות אלו שבלעדיהם יש בדיוק ק"ל תיבות. וצ"ע בזה.
אשמח שתחוו דעה בענין. בר דעה.
והדבר צריך ביאור מדוע? הרי בזוהר פרשת ויקהל זה מופיע.
ראיתי למרן ראש הישיבה מופת הדור רבנו מאיר מאזוז זצוק"ל בספרו מקור נאמן שכתב שהטעם משום שאינו שייך אלא רק בנשואים. ע"ש.
וצ"ב הרי גם אדם שאינו נשוי שייך לבקש על העתיד שיתן לו ה' בנים, וגם באדם מבוגר שייך לבקש "דעבדין רעותך".
וראיתי בפתח הדביר שהביא טעם שבבריך שמיה יש קל תיבות. וכנראה שלכן השמיטו תיבות אלו שבלעדיהם יש בדיוק ק"ל תיבות. וצ"ע בזה.
אשמח שתחוו דעה בענין. בר דעה.