ידוע חידושו של רבינו האור לציון שצריך 45 מעלות.
בשיעור ששמעתי מקול הלשון, שאלו אותו שהיין יכול להשפך, והוא אמר שיקנה חליפה חדשה..
גם אמר שאם יכול 180 מעלות יותר טוב..
אולם, בדברי הראשונים, חכמי המזרח, מבואר שהוא רק 'השענות' בעלמא. וכן מוכח משיעור סוכה, וכך רואים בתבליטים קדומים, וכמבואר במצורף.
יש להוסיף עוד תבליט שלא הובא במאמר הנ"ל

הראש ישר. לא מטים אותו ולא מחזיקים אותו עם היד וגם לא משעינים אותו על שום דבר. גם הגוף כמעט ישר.
ההסיבה היא 'ההישענות' בלבד.
פשוט וקל ונוח.
בשיעור ששמעתי מקול הלשון, שאלו אותו שהיין יכול להשפך, והוא אמר שיקנה חליפה חדשה..
גם אמר שאם יכול 180 מעלות יותר טוב..
אולם, בדברי הראשונים, חכמי המזרח, מבואר שהוא רק 'השענות' בעלמא. וכן מוכח משיעור סוכה, וכך רואים בתבליטים קדומים, וכמבואר במצורף.
יש להוסיף עוד תבליט שלא הובא במאמר הנ"ל

הראש ישר. לא מטים אותו ולא מחזיקים אותו עם היד וגם לא משעינים אותו על שום דבר. גם הגוף כמעט ישר.
ההסיבה היא 'ההישענות' בלבד.
פשוט וקל ונוח.