מה הסוד ?ע''פ הסוד בוודאי שא''א לעשות כן
התיקון של שמו''ת שקוראים בע''ש, אינו קשור בשום צורה לתיקון שנעשה ע''י אמירת פסוקי דזמרהמה הסוד ?
ההגיון הפשוט, של כל מי שמבין טיפה בדברים הללו, לא צריך להיות הרש''ש בשביל להבין את הדברים האלהומי אמר שא"א לתקן שניהם כאחת ?
[אני לא מבין בזה בכלל לכן אני שואל]
עיין שו''ת רב פעלים שאלה א'בסדר גמור תודה רבה
עכשיו השאלה מי שלא נןהג בדרכי הקבלה זה גם לא מועיל, כונתי הרי מי שאינו מכוין כראוי אינו מתקן למעלה כראוי וממילא יכו לעשות גם ביודעין לא לפי התיקון הראוי