האם צריך לעשות מחאה על דברים שנאמרים על גדולי ישראל מפי כאלו שהם מחוץ לציבור הדתי

או שלא להתייחס ולהעיר את הדוב

זה לא "להעיר את הדב" אלא לפרסם לכל מי שלא 'זכה' לשמוע את דברי הטינופת, ולהדהד אותם הלאה. בשביל מה?

כל חלאת אדם שפער את פיו היום בצורה מזעזעת יקבל את שלו. יש דין ויש דיין, כולם יתפגרו בקרוב אכי"ר.
 
זה לא "להעיר את הדב" אלא לפרסם לכל מי שלא 'זכה' לשמוע את דברי הטינופת, ולהדהד אותם הלאה. בשביל מה?

כל חלאת אדם שפער את פיו היום בצורה מזעזעת יקבל את שלו. יש דין ויש דיין, כולם יתפגרו בקרוב אכי"ר.
מצטרף לדעה זו.
 
או שלא להתייחס ולהעיר את הדוב
הכל לפי העניין.
למשל, אם יושבים בפני חכם עמי ארצות החשופים לתקשורת ואוזניהם כרויות למחאות והסברים על חומרת הדבר - בוודאי דבר גדול הוא להרים את קרנם וכבודם של מייצגי התורה.
 
מקובל לומר שיתמו חטאים ולא חוטאים, אכי"ר
מותר למסור דין על רשעים אנחנו אומרים למינים ולמלשינים אל וכו' וק"ו אלו בתקשורת שאני לא יודע אם יש להם דין תינוק שנשבה שמדברים בגנות גדולי ישראל ולומדי התורה, ברור שאנחנו רוצים שיחזרו בתשובה אבל את האמת חייב לומר 'אל תהי תקווה'
 
מותר למסור דין על רשעים אנחנו אומרים למינים ולמלשינים אל וכו' וק"ו אלו בתקשורת שאני לא יודע אם יש להם דין תינוק שנשבה שמדברים בגנות גדולי ישראל ולומדי התורה ברור שאנחנו רוצים שיחזרו בתשובה אבל את האמת חייב לומר 'אל תהי תקווה'
גם רבי מאיר אמר כנראה את ברכת המינים. ואם אינך יודע אם יש להם דין תינוק שנשבה מדוע אתה חורץ גורלם?
 
מי הם בכלל שצריך לדון עליהם.
כבר אמר הגר"י עדס. הכי גרועים זה אלה שאומרים שהתורה של החרדים לא שווה.
 
ראשי תחתית