בפרשתן (י"ח, ח'): "ויקח חמאה וחלב ובן הבקר אשר עשה ויתן לפניהם",
וילה"ק, היאך נתן לפניהם בשר וחלב הא קיי"ל (יו"ד סי' פ"ח סק"א) שאסור להעלות על שולחן אחד בשר וחלב מחשש שמא יבוא לאוכלם יחד,
וא"כ להמבואר (יומא כח:) שקיים אאע"ה את כל התורה ואפי' דרבנן, א"כ איך עבר ע"ז ?
וילה"ק, היאך נתן לפניהם בשר וחלב הא קיי"ל (יו"ד סי' פ"ח סק"א) שאסור להעלות על שולחן אחד בשר וחלב מחשש שמא יבוא לאוכלם יחד,
וא"כ להמבואר (יומא כח:) שקיים אאע"ה את כל התורה ואפי' דרבנן, א"כ איך עבר ע"ז ?
