חזו"ע שבת ד' עמ' שד"מ
אולם בעמ' שמ"ח כתב
וצ"ע.
א. מה ההבדל בין המקרים שבראשון כתב שטוב להמתין וכו' ובשני היקל לגמרי.
ב. מה הטעם שטוב להחמיר בראשון, הרי זה כבר מבושל כל צרכו. אם משום דברי הגר"ז שכיון שיש בו לחלוחית הוי כמו דבר לח - לא ראיתי שהרב עובדיה בספריו הזכיר את סברת הגר"ז, ובשום מקום לא חשש לה כלל, וצע"ג.
אולם בעמ' שמ"ח כתב
וצ"ע.
א. מה ההבדל בין המקרים שבראשון כתב שטוב להמתין וכו' ובשני היקל לגמרי.
ב. מה הטעם שטוב להחמיר בראשון, הרי זה כבר מבושל כל צרכו. אם משום דברי הגר"ז שכיון שיש בו לחלוחית הוי כמו דבר לח - לא ראיתי שהרב עובדיה בספריו הזכיר את סברת הגר"ז, ובשום מקום לא חשש לה כלל, וצע"ג.