אכל מליח ופת עמו, מברך על המליח ופוטר את הפת.היכי תמצי אחת באדם,
כוונתי שהברכה הינה על הלחם לבדו.אכל מליח ופת עמו, מברך על המליח ופוטר את הפת.
קנה לחם אנג'ל רגיל.בלחם:
חיטה מגידולי מים.
כן חיטה שהפרידו ממנה את הגלוטן.
וכן פת אורז ודוחן.
כוונתי שאוכל הלחם לבדו.כשאוכל את הלחם לפני המליח בכדי למנוע את חריפותו, שנח' בזה הט"ז והמג"א.
יפה מאוד!פת שעיפשה
כעת נשאר ההיכי תמצי באדם. (כמדומה ששנוי במח' הפוסקים).והיכי תמצי אחת בלחם.
ארמוז: נידון שהיה אקטואלי בשנים האחרונות.כעת נשאר ההיכי תמצי באדם. (כמדומה ששנוי במח' הפוסקים).
ארמוז: נידון שהיה אקטואלי בשנים האחרונות.
אדם שאכל את הלחם כטפל וקודם לעיקר.
כוונתי שאוכל הלחם לבדו.
אדם שאין לו חוש טעם?זה נשמע משהו מהקורונה.
יפה מאוד.אדם שאין לו חוש טעם?
תצטט את שתי ההודעות שלהם בהודעה אחת ותסמן אותה כנכונה.יפה מאוד.
כעת איכא לספוקי איזו תשובה לציין כנכונה,
כאשר את החצי הראשון ענה הרב @הגלילי
ואילו את החצי השני ענה הרב @שמעון טרבלסי
היכי תמצי אחת באדם,
אדם שאין לו חוש טעם?
והיכי תמצי אחת בלחם.
פת שעיפשה
ואז אתה תקבל בפרופיל שענית את התשובה...תצטט את שתי ההודעות שלהם בהודעה אחת ותסמן אותה כנכונה.
מסכים עם מסקנתך אבל לא מטעמך (לא הטעם הכתוב ולא הטעם המניע אליו...)
אלא מכיון שאיני בטוח שדין זה נכון כלל, דאולי יש מי שפוסק כך, אבל ודאי שיש הפוסקים שברכתו המוציא, ובניהם גאב"ד עמלי תורה הגרש"י זעפרני:
הצג קובץ מצורף 7788
(כמדומה ששנוי במח' הפוסקים).