מפרכסת אליבא דחזקיה (חולין קכא ע"ב), שיצאה מכלל חיה ולכן אין בה דין אבר מן החי, ומותרת לבן נח. אבל לכלל מתה עדיין אינה באה ולכן אינה מטמאה טומאת נבלות.
מפרכסת אליבא דחזקיה (חולין קכא ע"ב), שיצאה מכלל חיה ולכן אין בה דין אבר מן החי, ומותרת לבן נח. אבל לכלל מתה עדיין אינה באה ולכן אינה מטמאה טומאת נבלות.
שכחתי שכתבתי חידה
אבל כוונתי לבן ח' שמצד אחד הוא נחשב מת ומותר למולו בשבת גם בשלא בזמנו כיון שמחתך בעלמא ומאידך גיסא אינו מק''ט כיון שנחשב חי.
וידוע מהגרש''ש שביאר שבאמת הוא נחשב מת אבל טומאת נבילה קשורה לבלות בפועל ממש.