שו"ת יביע אומר חלק ג - חושן משפט סימן ד
(ה) איברא דאיכא למימר דעד כאן לא כתבו האחרונים הנ"ל דמצי לומר קי"ל כהרמב"ם ורבותיו, אלא במקומות שלא קבלו עליהם לדון כפסק מרן אפי' להוציא מן המוחזק, וכבר נודע שגם בני ספרד לא כולם קבלו עליהם לדון ולאפוקי ממונא כפסק מרן, וכמ"ש הכנה"ג (סי' כה הגב"י אות ו), והגט פשוט בכללים (ס"ס א), שבעיר שאלוניקי ובעיר קושטא נהגו לפסוק שהמוחזק יכול לטעון קים לי גם היפך פסק מרן בש"ע, וכ"כ החקרי לב מהדו"ב (חחו"מ סי' ג דף קע"ג ע"א) שגם מנהג הספרדים שבחו"ל כן הוא. ע"ש.
ולכאו' צ"ע, דאם קבלת מרן כהלכה למשה מסיני, מה שייך מחלוקת בהלכה למשה מסיני וצע"ג.