החש בראשו
סייג לחכמה שתיקה!
בשו״ע (רנ״ג א׳) כתב שבעבר ושהה צריך להמתין למוצ״ש והרמ״א הוסיף בכדי שייעשו. ואני שואל האם האיסור בכדי שייעשו הוא גם במצטמק ויפה שצריך להמתין למוצאי שבת בשיעור הזמן של המצטמק ויפה לו, ואז תצא חומרא גדולה שאם זה הצטמק 10 שעות על הפלאטה צריך להמתין 10 שעות, או דילמא כיון שכל הגזרה במצטמק ויפה לו היא כדי שלא יחתה אבל אין איסור בעצם הצימוק על זה לא גזרו.
מכיון שאין הזמן בידי כעת לבדוק אשמח למקור ברור.
מכיון שאין הזמן בידי כעת לבדוק אשמח למקור ברור.