נכון, אבל לא נראה שיש בו דבר שהוא נגד הקבלה
אם כן, אין לדבר סוף, וא"א להוסיף בקשות פרטיות בתפילה וכו' עד שיהיה הכל על סדר העולמות וכו' ונראה דמה שהאר"י התנגד הם בעיקר פיוטי ר"ג אבן גבירול, ואבן עזרא, ודומיהם, שיש בהם סתירות לקבלה בענייני המרכבה וכו'.
מסתבר שגם לפי האר"י, יהיה מותר לשיר "כי אשמרה שבת" או "שחר אבקשך" בליל שבת, לא ?
לכן אמרתי, שעיקר הבעייה היא לעשות זאת באמצע חזרת הש"ץ שאינו מקום לבקשות פרטיות.
(זה חוץ מהבעייה של דבר שהוא ממש היפך תורת הסוד).