לא, אך בעצם כן.
כל ברכה זו זכות, למה לא ?
אתה שואל האם המתמיד של הדור, זה שלא פסיק פומיה מגירסא, יבטל תורה בשביל הברכה הזו בעיו"כ בשביל להוסיף זכויות, או שישתמש בזכויות של הלימוד לשם כך. נו, לרוב העולם זה לא בדיוק זה, אז שיעשו את הברכה ע"ח הזמן הפנוי, ואם זה נפל בדיוק בתחילת סדר ג, אז שישלימו עוד 3.5 אחרי הסדר. (או שיתבטלו 3.5 דקות פחות בתוך הסדר ).
ובדרך החידוד, יש לדון האם בת"ת מקיים מצוה בכל רגע, או שזו מצוה אחת גדולה במשך כל זמן הלימוד. נפק"מ שאם יברך עכשיו יהיו לו שתי מצות, וזה אולי עדיף על מצוה אחת ארוכה. (השאלה למה).