הנה כתב הכף החיים בשם המקובלים, שבכל שבת עדיף לעלות לעליית שישי.
ממרן הראש"ל שליט"א שמעתי בעבר, שאביו מרן הגר"ע זצ"ל היה נוהג לעלות לתורה בכל שבת לעליית מפטיר, כדי שבכך 'ירויח' ברכות למאה ברכות.
כמו כן, באופן כללי עליית זכור (וגם פרה) יש בה מעלה מיוחדת בהיות שהיא דאורייתא.
והנה עליית אז ישיר, היא ברביעי, האם יש מי שכתב שיש עניין לעלות בעלייה זו דווקא?
ממרן הראש"ל שליט"א שמעתי בעבר, שאביו מרן הגר"ע זצ"ל היה נוהג לעלות לתורה בכל שבת לעליית מפטיר, כדי שבכך 'ירויח' ברכות למאה ברכות.
כמו כן, באופן כללי עליית זכור (וגם פרה) יש בה מעלה מיוחדת בהיות שהיא דאורייתא.
והנה עליית אז ישיר, היא ברביעי, האם יש מי שכתב שיש עניין לעלות בעלייה זו דווקא?