מרנן ורבנן חבר קבוע הצטרף 18/12/24 הודעות 679 מיקום בני ברק 23/1/25 #2 לכאורה גם אם יחזק לשעה, לאח"מ כשיודע שמדובר בהמצאה, תרד ההתחזקות יותר ממה שהועילה, ואף למעשיות אמת כבר יפקפקו, ויצא שכרו בהפסדו הכביר.
לכאורה גם אם יחזק לשעה, לאח"מ כשיודע שמדובר בהמצאה, תרד ההתחזקות יותר ממה שהועילה, ואף למעשיות אמת כבר יפקפקו, ויצא שכרו בהפסדו הכביר.
א אבני הכותל חבר קבוע הצטרף 18/12/24 הודעות 716 23/1/25 #3 ידוע מר' שלום שבדרון זצ"ל שסיפר ששאל את החזו"א האם מותר לספר מעשה שלא היה, והחזו"א הורה לו שמותר בכדי לחזק. ואמר ר' שלום שזה הסיפור הראשון שהוא המציא...
ידוע מר' שלום שבדרון זצ"ל שסיפר ששאל את החזו"א האם מותר לספר מעשה שלא היה, והחזו"א הורה לו שמותר בכדי לחזק. ואמר ר' שלום שזה הסיפור הראשון שהוא המציא...
חכם בן שושן חבר קבוע הצטרף 5/1/25 הודעות 201 23/1/25 #4 למה לא לומר שזה סיפור לא אמיתי. או בעברית צחה וקצרה - 'משל'.
א אבני הכותל חבר קבוע הצטרף 18/12/24 הודעות 716 26/1/25 #5 חכם בן שושן אמר: למה לא לומר שזה סיפור לא אמיתי. או בעברית צחה וקצרה - 'משל'. לחץ כדי להרחיב... כי סיפור שאומרים שהוא קרה, הרבה יותר מושך את הלב כמובן שמדובר באופן שמספר סיפור שלא יגרום לטעות וכד'
חכם בן שושן אמר: למה לא לומר שזה סיפור לא אמיתי. או בעברית צחה וקצרה - 'משל'. לחץ כדי להרחיב... כי סיפור שאומרים שהוא קרה, הרבה יותר מושך את הלב כמובן שמדובר באופן שמספר סיפור שלא יגרום לטעות וכד'
א אבן ירושלמית חבר קבוע הצטרף 31/1/25 הודעות 517 7/2/25 #6 הרב יצחק זילברשטיין אמר שיש מספיק מעשיות של אמת, ועוד שמשקר לא יוצא שום דבר טוב.