בשום קו שהוזכר (כולל קו ההלכה הספרדי) לא עוקבים אחרי כל מה שהרבנים פוסקים ולא מעירים להם ולא מעיפים אותם וכו', אלב בכל הקווים יש יסודות ברורים ותנאי קבלה וכו'.אבל לא ידוע לי שבאחד מבתי הוראה מהנ"ל קיים בולשת העוקבת לראות האם הרב העונה פוסק אך ורק ע"פ רב מסוים, ואם נתפס הרי שמעיפים אותו מן הארגון...
כן מבקשים ודורשים בקו ההוראה של הרב מאזוז לענות ע"פ מה שפוסק, וכן בקו ההלכה של הרב מרדכי אליהו וכן ע"ז הדרך.
ולכן גם בקו ההלכה הספרדי מחפשים רבנים שפוסקים ע"פ הרב עובדיה.
(אולי הטקסט שנכתב לעיל לא הובן, אבל משמעות המילים שנכתבו:
"הרב ירון בוחר לקו ההלכה רק רבנים שהולכים בדרך של מרן, הוא עוקב אחריהם, מי שלפעמים לא פוסק כמו מרן, מה יש? מותר לחלוק? שיישב בבית ויפסוק מה שרוצה..."
אין הפירוש שעוקב אחריהם כל העת לבדוק מה פוסקים, אלא שעוקב אחריהם מתחילה ובוחר רק רבנים שתמיד פוסקים כמו הרב עובדיה, ולא שמזגזגים עם דעות שלהם, כי זה נחמד שיש רבנים שלומדים ומחליטים לבד, אבל אם הם יושבים בקו הלכה של הרב עובדיה הם צריכים לומר את דעתו.
(פעם איזה רב אמר לי שלדעתו צריך להדליק נרות חנוכה בשקיעה, אבל מי שיתקשר אליו וישאל אותו מה הדין הוא יאמר לו להדליק בצאה"כ, כי מי שמתקשר סומך עליו שיגיד ע"פ דעת הרב עובדיה. אא"כ השואל ישאל במפורש מהי דעתו האישית של הרב, אבל אל"כ הרב יענה ע"פ הרב שהשואל מבקש לשמוע).