צ''ל מה הענין והמקור והחשיבות של ספירה בציבור
אמירת לשם יחוד, נודע מעלתה מכתבי האר''י ועוד ללא ספק (מלבד הגאון נודע ביהודה והגאון יעבץ שפיקפקו בזה ואכמ''ל) וע''פ הסוד יש ענין עצום וחיוב באמירתו
צ''ע אם ברוב עם, צ''ל ממש תוך כדי דיבור עם הציבור (כמו שעושים בברכת לבנה) או שגם אם מאחר קצת (כל זמן שהציבור לא סיים הספירה) עדיין חשיב ברוב עם ובציבור
בכה"ג פשוט. השאלה כשלא מספיק לברך עם כולם, אם חשיב ציבור כשעדיין עסוקים בספירה (דשמא י"ל דאי"ז דין מניין כמו בתפילה אלא רוב עם במובן הפשוט שמתעסקים בעניין).