לבקר את חבירו בחריפות כשחולק בהלכה

אבל בפסקיהם תמצא שטחיות מבהילה והעתק הדבק מכל פרסום שהם מוצאים, אפילו פשקוויל בעלמא
די לקשקוש של ה'פזלון' שחוזר ע"ע כל פעם.
האם למישהו הו"א שהמחבר עצמו העתיק את זה לספרו, כמו עיוור?
ברור לכל אחד שמדובר כאן בהטרלה בלבד, אם כי הטרלה מטורפת שאין לה אח ורע בתולדות הספרות [בהתחשב במעמדו של המחבר].
 
די לקשקוש של ה'פזלון' שחוזר ע"ע כל פעם.
האם למישהו הו"א שהמחבר עצמו העתיק את זה לספרו, כמו עיוור?
ברור לכל אחד שמדובר כאן בהטרלה בלבד, אם כי הטרלה מטורפת שאין לה אח ורע בתולדות הספרות [בהתחשב במעמדו של המחבר].

בהנהלה ביקשו שלא לדון בעניין ולכן לא אענה לך. רק בגלל זה. אחרת הייתי כותב בדיוק את מה שראוי.
 
אני לא עיוור לביקורת של הרב @משיב כהלכה, ככל והיא באופן כללי. אני חלק מהביקורת.
הנושא של הפזלון הוא קשקוש מוחלט, וגיוס [תוך ניצול ציני] של הטרלה שעבר ת"ח נכבד, הטרלה באופן מבעית - לאותה ביקורת עניינית.
הביקורת נכונה מצד עצמה. היא לא קשורה לפזלון, והיא גם מציגה את נשוא הביקורת כאידיוט. מה שהוא בטוח לא.
 
די לקשקוש של ה'פזלון' שחוזר ע"ע כל פעם.
האם למישהו הו"א שהמחבר עצמו העתיק את זה לספרו, כמו עיוור?
ברור לכל אחד שמדובר כאן בהטרלה בלבד, אם כי הטרלה מטורפת שאין לה אח ורע בתולדות הספרות [בהתחשב במעמדו של המחבר].

משעשע לראות שהחלטת על דעת עצמך שמדובר ב"תכלא דפזלון", כאשר לא התכוונתי לזה כלל. לא מדובר על העתקה מפשקוויל (תכלא דפזלון אינו פשקוויל אלא קונטרס היתולי) וגם הענין הזה לא קשור לשטחיות.

מאידך גיסא גם התירוץ שלך עדיף לו שלא נכתב משנכתב, מי הטריל ואיך הטריל? יפה השתיקה וד"ל.
 
מה שיותר חשוב מהסגנון זה גם לא לשנות את הדעה של היריבים ההלכתיים ראיתי פה באשכול תמיהות על הילקוי עשרות! דוגמאותשל שינויים בדברי המחברים
למשל עם השוקולד של הרב מלכא ומעשה בי''ד ועוד כמה דוגמאות במנו''א
לענ''ד אין שום בעיה לחלוק אפשר גם בחריפות אבל לא צריך לעשות דמוניזציה הלכתית לחולקים
 

בין הסדרים:

ראשי תחתית