חידה שיש בידי ואשמח עם מישהו יוכל לפתור לי אותה.
הנושא הוא- טלית על הראש, למה הרב עובדיה לא שם טלית על הראש.
בילקוט יוסף או"ח מהדו' תשס"ד עמ' ס"ט- מביא שכנראה עשה זאת מטעמי נוחות.
וכן בילקוט יוסף ימים נוראים מהדו' תשע"ה עמ' תשע"ה- כתב אותו דבר.

והנה בשנת תש'"פ- בשיעור השבועי, הוסיף עוד טעם חדש, שכנראה אביו רצה להראות שטלית על הראש זה לא עיקר הדין אלא זה מידת חסידות.

ולא זכיתי להבין - בילקוט יוסף שנת תשס"ד [10 שנים לפני פטירת אביו] כתב דהסבה מטעמי נוחות, וכן בילקוט יוסף שנת תשע"ה [שנה לאחר פטירת אביו] עם אותו טעם של נוחות, בשנת תש"פ [6 שנים לאחר פטירת אביו] הוסיף עוד טעם שחשב עליו, ואז בשנת תשפ"ד [10 שנים לאחר פטירת אביו] הוא שאל את אביו וזה הטעם שאמר לו?

הנושא הוא- טלית על הראש, למה הרב עובדיה לא שם טלית על הראש.
בילקוט יוסף או"ח מהדו' תשס"ד עמ' ס"ט- מביא שכנראה עשה זאת מטעמי נוחות.
וכן בילקוט יוסף ימים נוראים מהדו' תשע"ה עמ' תשע"ה- כתב אותו דבר.

והנה בשנת תש'"פ- בשיעור השבועי, הוסיף עוד טעם חדש, שכנראה אביו רצה להראות שטלית על הראש זה לא עיקר הדין אלא זה מידת חסידות.

והנה בשנת תשפ"ד- בשיעור השבועי, כותב להדיא, דשאל את אביו מדוע לא שם טלית על הראש וענה לו אביו, שכיון שאני מדריך את הציבור, לכן אני רוצה להראות להם שזה לא חובה.ולא זכיתי להבין - בילקוט יוסף שנת תשס"ד [10 שנים לפני פטירת אביו] כתב דהסבה מטעמי נוחות, וכן בילקוט יוסף שנת תשע"ה [שנה לאחר פטירת אביו] עם אותו טעם של נוחות, בשנת תש"פ [6 שנים לאחר פטירת אביו] הוסיף עוד טעם שחשב עליו, ואז בשנת תשפ"ד [10 שנים לאחר פטירת אביו] הוא שאל את אביו וזה הטעם שאמר לו?
