ובודאי שמרן זצ''ל ומרן שליט''א לא טעו בזה,
יודעני היטב שמרן זיע"א צחק שאמרו לו ראיה זו. תיכף אסביר למה. תדע אין איזכור לדברי לקט הקציר בכל מקום מספרי מרן הגרע"י זיע"א, ומעולם לא כתב שהחיד"א אינו סובר שקיבלנו הוראות האריז"ל.
ספרי מרן גלוים לכל, ואתה מוזמן להביא מקור אם יש, תקבל מליון דולרים במזומן.
אין.
מרן היה תנא דווקנאה, תורתו מדויקת, שפתו נקיה, ודבריו אינם נכתבו בתוכנת "גזור הדבק". קודש הקודשים.
טוב בסדר, נגיד שהוא 'חידש', לא המציא. ואת זה אמר מרן הראשל''צ בשיעור כמה פעמים, לך תתווכח איתו. חזקה עליו שהוא יודע יותר ממני וממך.
חמור מאוד. איני מעונין להגיב.
לידיעתך, הספר 'בן איש חי' כתב ר' יוסף חיים לעצמו בהתחלה, כדי לסכם את יעוריו, ואח''כ הופץ בעולם, ויתכן לשא הגיה שם כמה דברים שלא היה ניתן לומר לציבור כמו להחמיר רבה וכו', ולכן בא מרן זצ''ל וחלק עליו בכמה מקומות
עפ"ל. עפ"ל עפ"ל.
אקוה שיצאתי ידי חובת ביזוי ת"ח גדול הדורות כהבא"ח.
אוי לאן הגענו. השם ירחם.
ועכשיו לגוף דברי הלקט הקציר:
כמו שכל אחד רואה, היה כתוב האריה, ומרן הנאמ"ן הגיה האר"י.
והוא כבר חזר בו! והודה שההגהה טעות!
מדוע???
אין לא היה ולא נברא כזה שיטת האריז"ל בשום מקום בעולם!!!!
וכמ"ש לקט הקציר, שם שכ"כ הצדה לדרך ודי אהרון ואליה רבה, ע"ש היטב כי אין כזה האריז"ל.
האר"י מעולם לא דן אם יקנה"ז מה קודם קידוש או שהחיינו. ומעולם לא כתב מזה מאומה
אז ובכן מי זה האריה המדובר???
התשובה היא לא צריך להזדרז ולהשיג, אלא לעיין במתינות.
בשורה שמינית מלמטה בעמוד קודם כותב לקט הקציר : וכ"כ האריה סי' תרסז!
הנה התשובה למתונים בדין.
והכוונה לרבי יהודה אריה ממודינא בחיבורו על שו"ע שכתב זאת שחור על גבי לבן
מי שיעיין בנחת יראה שהלקט הקציר חוזר על דברי האריה שהובאו קודם לכן,
ועל זה כתב: ובדבר שהרב האריה מחמיר!!!
האריה הקודם שדובר עליו כמה שורות קודם!
ולכל המעקשים, שאינם רוצים להודות על האמת באמת
הנה לך דברי ה'אריה' הנזכר
