אבן ירושלמית
חבר ותיק
- הצטרף
- 31/1/25
- הודעות
- 510
ידועה מחלוקת הראשונים האם מוקצה מחמת חסרון כיס הוא רק בכלי שמלאכתו לאיסור או גם בכלי שמלאכתו להיתר.
ויש בזה מח' עצומה בין האחרונים ונראה מדעת שולחן ערוך הרב לקולא שהוא רק בכלי שמלאכתו לאיסור.
והשאלה היא מה ההבדל בין כלים העומדים לסחורה שכולם אסרו אותם למוקצה מחמת חסרון כיס רגיל.
אשמח לתשובותיכם.
ויש בזה מח' עצומה בין האחרונים ונראה מדעת שולחן ערוך הרב לקולא שהוא רק בכלי שמלאכתו לאיסור.
והשאלה היא מה ההבדל בין כלים העומדים לסחורה שכולם אסרו אותם למוקצה מחמת חסרון כיס רגיל.
אשמח לתשובותיכם.