ראיתי את ההודעה רק עכשיו...הגיע הזמן לגלות את התשובה.
תכף חג השבועות מתקדש, וצריכים לדעת ממה להיזהר...
כמדומה שאמר שדווקא אם אינו מכוון לשם מצוה...היום חמישים יום לעומר בל תוסיף
היום חמישים יום לעומר בל תוסיף
לא דוקא אם אינו מכוון, אבל גם אם אינו מכווןכמדומה שאמר שדווקא אם אינו מכוון לשם מצוה...
ראיתי את ההודעה רק עכשיו...הגיע הזמן לגלות את התשובה.
תכף חג השבועות מתקדש, וצריכים לדעת ממה להיזהר...
אם הוא מכוון להדיא שלא לשם מצוה, אי"ז מנין ימי העומר, ולכאו' אף להרמב"ן לא גרע בתמימות.הרמב''ן עה''ת כתב דהמונה יותר ממ''ט ימים אינו תמימות, שהיתר כמו החסר איננו תמים
ונמצא לפי''ז שהאומר בשבועות היום נ' ימים בעומר ביטל דין תמימות
מניין תלוי לכאו' במציאות ולא בכוונתואי"ז מנין ימי העומר, ולכאו' אף להרמב"ן לא גרע בתמימות.
אם הוא אומר להדיא שאין כוונתו למצוה לכאורה אין זה אלא מעשה קוף בעלמא ואין זה מנין.מניין תלוי לכאו' במציאות ולא בכוונתו
כוונתך שמתכוון להדיא לא לספור. התשובה שכתב הוא שלא מתכוון להדיא כן לספור.אם הוא אומר להדיא שאין כוונתו למצוה לכאורה אין זה אלא מעשה קוף בעלמא ואין זה מנין.