סליחה שאני שואל, אני לא כ"כ מכיר את הסוגיות, אבל רק קראתי כמה הודעות למעלה, וראיתי שהביאו משלחן המערכת שתמה על מי שסמך על ספר מסויים (שיש בו גם דברים שאינם נכונים) לחלוק על ראשונים ולנהוג מנהג שיש בו שמץ של איסור (אני לא נכנס לסוגיא הספציפית...).
ומנגד במקום אחר כן הביא דברים מאותו ספר לסייע דבריו.
לא הבנתי, אם הרב יצחק יביא ראיה שגם האור לציון בחלק ב' הסכים לפסק של אביו, וכי נתמה איך זה יתכן שמביא ראיה מאור לציון חלק ב', והרי לשיטתו לא הוא כתבו?!
הרי גם אם הוא חושב שהגרב"צ לא כתב את (כל) האור לציון ח"ב זה לא ימנע ממנו להביא מהספר הזה בכדי לסייעו (וכמו שזכור לי שהרב עובדיה מביא מחמדת ימים ובשמים ראש וכו', שאע"פ שאוחזים שאינו כ"כ טוב, עדיין לא סותר להביאו ולצרפו וכו').
אז אם הוא לא כתב לתמוה על רב מסויים שהביא ספר פלוני, אלא תמה על רב מסויים שסמך על אותו ספר לחלוק על הראשונים ולנהוג איסור, אז מה הבעיה שאח"כ הוא יביא את אותו ספר במקום אחר (שאז לטענתו זה לא חולק על ראשונים ואין בזה איסור)?