באנר תרומה

קיטל

כך כתב בילקוט יוסף
לא מצאתי שכתב:
כי רבי עזרא עטייה לא התיר לילדים כלל להוציא ציציות - גם אם זה מחזק,
כתב שאמרו בשמו שיש לחוש בזה משום מוציא לעז על הראשונים, וע"ש מה שביאר בדבריו.

וב"ה שכת"ר בקי בדברי הילקו"י טובא.
 
לא מדוייק, האר"י הקפיד על ארבעה בגדים לבנים (עליון ותחתון אזור וחלוק),
ובימינו שיש לבנים גופייה ציצית וחולצה, לכאו' יוצאים ידי הענין של 4 בגדים לבנים.
(מעניין למה האר"י לא התחשב בציצית).
נכון
אבל אינני יודע אם גופיה זה נחשב, וא"כ יש רק 3 בגדים לבנים...
 
למעשה, בלי קשר למנהג,
כלובש קיטל [בר"ה בבוקר, כבעל תוקע, וביוה"כ בכל התפילות] אני יכול להעיד שזה נותן מעמד אחר לגמרי לכל התפילות, הרגשה אחרת לחלוטין.
האם זה מיסטי, או שסתם הבגד הלבן יוצר אוירה - אני לא יודע, אבל גם אם זה סתם אוירה, האוירה הזאת גורמת לרוממות מיוחדת בתפילה, הקיטל, הטלית, השופר, הרגשה מיוחדת ומרוממת.
 
למעשה, בלי קשר למנהג,
כלובש קיטל [בר"ה בבוקר, כבעל תוקע, וביוה"כ בכל התפילות] אני יכול להעיד שזה נותן מעמד אחר לגמרי לכל התפילות, הרגשה אחרת לחלוטין.
האם זה מיסטי, או שסתם הבגד הלבן יוצר אוירה - אני לא יודע, אבל גם אם זה סתם אוירה, האוירה הזאת גורמת לרוממות מיוחדת בתפילה, הקיטל, הטלית, השופר, הרגשה מיוחדת ומרוממת.

כמי שהתחיל ללבוש קיטל ביוה"כ שנים האחרונות -

צריך להוסיף שזה גם מאוד מאוד נוח.... [עכ"פ לי].
 
ראשי תחתית