כותל המזרחי
חבר ותיק
- הצטרף
- 31/1/25
- הודעות
- 463
כתב המחבר "המתפלל עם הציבור מבעוד יום מונה עמהם בלא ברכה".
והביאור הלכה מביא 6 אחרונים שסוברים בדעתו שהיינו מפלג המנחה. אולם במשנה ברורה הביא רק את הדעות הסוברים שזה בין השמשות.
ולגבי ברכה בדיעבד בפלג המנחה סתר עצמו בין שעה"צ ס"ק יז לביאור הלכה בס"ג.
אשמח להבנת הלומדים בדברי המשנה ברורה.
וכן מה יהיה הדין באופן שספר כבר בברכה, האם צריך לחזור ולספור עם ברכה כי הוי ברכה לבטלה?
והביאור הלכה מביא 6 אחרונים שסוברים בדעתו שהיינו מפלג המנחה. אולם במשנה ברורה הביא רק את הדעות הסוברים שזה בין השמשות.
ולגבי ברכה בדיעבד בפלג המנחה סתר עצמו בין שעה"צ ס"ק יז לביאור הלכה בס"ג.
אשמח להבנת הלומדים בדברי המשנה ברורה.
וכן מה יהיה הדין באופן שספר כבר בברכה, האם צריך לחזור ולספור עם ברכה כי הוי ברכה לבטלה?