משנה אחרונה
חבר חדש
- הצטרף
- 17/12/24
- הודעות
- 126
מה שהוא כתב ספק, לא הכוונה בברכה אלא ספק על סוג העשייה של השניצל, ולכן שייך לצרף כמה סברות כי זה לא ספק ברכות כמו שכתבת אלא הספק האם השניצל הזה עשו אותו כמתכונת מזונות או במתכונת שהכל אז כאן הוא או' סברות שרוב העולם וגם ברכה מבוררות ודו"ק או בקיצור הספק כאן הוא לא בגברא שזה שייך לסב"ל אלא במציאות.
אין כאן מקום לויכוח. אא"כ לא למדת ברכות.
סה"כ טעות, אף שהיא מאוד חמורה.
כבר כתבו פה שמרן הראשל"צ כבר חזר בו ופסק שהכל.