שאלתו היא על שנת תשע"ד למה הלך בלי גלימה.אתה מכיר מישהו שאחר שסיים את תפקיד הרב הראשי שינה את נוהגו ללכת עם גלימה?
או שסתם אתה מחפש אותו?
שאלתו היא על שנת תשע"ד למה הלך בלי גלימה.אתה מכיר מישהו שאחר שסיים את תפקיד הרב הראשי שינה את נוהגו ללכת עם גלימה?
או שסתם אתה מחפש אותו?
באמת זה מה שמעסיק אתכם ?.שאלתו היא על שנת תשע"ד למה הלך בלי גלימה.
עד כדי כך אתה מזלזל ברב יצחק יוסף?באמת זה מה שמעסיק אתכם ?.
למה כופר? הוא אמר שהמשיח יגיע מקסימום עוד 15 שנה, אבל יכול לבוא בכל יום.יש להזהר שלא להפוך לנעבעך-כופר (כופר בשוגג כהגדרת ר"ח בריסקר). א' מי"ג עיקרי האמונה, 'אני מאמין בביאת המשיח בכל יום שיבוא'.
א שמעתי את ההקלטה, רק ראיתי את התמלול, הוא לא אומר "מקסימום עוד 15 שנה" אלא "עוד 15 שנה המשיח יבוא".למה כופר? הוא אמר שהמשיח יגיע מקסימום עוד 15 שנה, אבל יכול לבוא בכל יום.
הציטוט: המשיח יבוא עוד 15 שנה, בואו נתאפק עוד 15 שנה. ברור לי שהוא התכוין למקסימום, אבל מהניסוח משתמע אחרת ח"ו, לכן אמרתי צריך להזהר.למה כופר? הוא אמר שהמשיח יגיע מקסימום עוד 15 שנה, אבל יכול לבוא בכל יום.
אני גם לא שמעתי, אבל מבין שזו הכוונה.לא שמעתי את ההקלטה, רק ראיתי את התמלול, הוא לא אומר "מקסימום עוד 15 שנה" אלא "עוד 15 שנה המשיח יבוא".
אהה.אני גם לא שמעתי, אבל מבין שזו הכוונה.
למה?הציטוט: המשיח יבוא עוד 15 שנה, בואו נתאפק עוד 15 שנה. ברור לי שהוא התכוין למקסימום, אבל מהניסוח משתמע אחרת ח"ו, לכן אמרתי צריך להזהר.
יש לי גם הרבה תמיהות והשגות על הרב.אהה.
הרב אומר א, וזה לא מסתדר לך אז אתה מכניס מילים בתוך דבריו שהופכות את המשמעות ומיישב אותו. נפלא.
אתה באמת חושב שהוא התכווין עוד 15 שנה??? (זה שהרב דוד הוא ממשיך דרכו של מרן ולא הרב יצחק לא אומר שהוא עמרץ גמור)אהה.
הרב אומר א, וזה לא מסתדר לך אז אתה מכניס מילים בתוך דבריו שהופכות את המשמעות ומיישב אותו. נפלא.
אני לא יודע מה הוא חושב. אני יודע מה הוא אומר. אין לדיין אלא מה שעיניו רואות למדנו.אתה באמת חושב שהוא התכווין עוד 15 שנה??? (זה שהרב דוד הוא ממשיך דרכו של מרן ולא הרב יצחק לא אומר שהוא עמרץ גמור)
להקשות?יש לי גם הרבה תמיהות והשגות על הרב.
אבל לא מחפש להקשות בדוחק.
היית אומר את זה גם על ממשיך דרכו האמיתי של מרן?אני לא יודע מה הוא חושב. אני יודע מה הוא אומר. אין לדיין אלא מה שעיניו רואות למדנו.
א. מרן הגר"ד כבר לימד אותנו, מי שממשיך את דרכו של מרן זה כל מי שלומד באמת וביראת שמים ומקרב רחוקים וכדו.היית אומר את זה גם על ממשיך דרכו האמיתי של מרן?
באמת שזה לא מעניין אותי. רק הסברתי למיסטר @שמעון טרבלסי את שאלתו של @כאחד העם.באמת זה מה שמעסיק אתכם ?.
מה תפס אותך זה גלימה של ראשון לציון זה לא קשור לרבנות.אגב סתם מעניין
ונקודה שתפסה אותי
שוב , אתה קורא חצי משפט וכבר "נחפז להשיג"אתה מכיר מישהו שאחר שסיים את תפקיד הרב הראשי שינה את נוהגו ללכת עם גלימה?
שום חיפוש אין כאן ושום...או שסתם אתה מחפש אותו?
אם לא הבנת אחזור מיוחד בשבילךמה תפס אותך
צריך לבדוק את זה עם רמב"ן אחרראה לגאון מליסא שם בשם הרמב"ן שתחיית המתים תהיה עכ"פ 200 שנה לפני האלף השישי. וזה עוד לא היה.


כמדומה שההסבר הוא שמכיון שהיה בתפקיד מכהן לא רצה לבלוט בהשתתפותו בהפגנה נגד הגיוס ותלמידיו מספרים שהוא שכנע את הרה''ר האשכנזי להשתתף למרות שחששאגב סתם מעניין
ונקודה שתפסה אותי
כאן בעצרת בשנת תשפ"ו ר' יצחק היה עם הגלימה , אע"פ שהוא כבר לא בפועל מכהן כר' ראשי.
ואילו בעצרת הקודמת דשנת תשע"ד , שכבר היה מכהן בפועל כר' ראשי, לא היה עם הגלימה
הצג קובץ מצורף 12146
מעניין שהרב דוד שליט"א הגיע עם הגלימה והמצנפת ללא חשש.כמדומה שההסבר הוא שמכיון שהיה בתפקיד מכהן לא רצה לבלוט בהשתתפותו בהפגנה נגד הגיוס ותלמידיו מספרים שהוא שכנע את הרה''ר האשכנזי להשתתף למרות שחשש
מרן הראשל"צ ר' דוד יוסף שליט"א בעצרת המיליון בירושלים
הצג קובץ מצורף 12081
ממש מרגש, גם גלימה וגם מצנפת, וואוו....מעניין שהרב דוד שליט"א הגיע עם הגלימה והמצנפת ללא חשש.
אתה יודע טוב מאוד מה היה קורה בפורום הבית לו זה היה הפוך....ממש מרגש, גם גלימה וגם מצנפת, וואוו....