ודו"ק כי עמוק הוא...
וכבר נרמז על עניין הדקות והעומק שניחנת בהם באשכול אחר [כפי שאביא הציטוט]
יפה אז אתה מהמבינים בעם ומבין היחידים
וע"ז נאמר "ואם מועטים הם אני ובני הם", ובמקרה דידן זה אני ואתה
ודו"ק כי עמוק הוא...
יפה אז אתה מהמבינים בעם ומבין היחידים
וע"ז נאמר "ואם מועטים הם אני ובני הם", ובמקרה דידן זה אני ואתה
אבל לצערי יש הרבה "קנאים" בפורום שרק מזלזלים וכל ציטוט שמביאים מאיזה ספר מאוצה"ח, כבר קוראים לך "גזור העתק הדבק"... ה' יעזור להם.וכבר נרמז על עניין הדקות והעומק שניחנת בהם באשכול אחר
ואתה יודע כמה כותבים עלי השמצות?.אבל לצערי יש הרבה "קנאים" בפורום שרק מזלזלים וכל ציטוט שמביאים מאיזה ספר מאוצה"ח, כבר קוראים לך "גזור העתק הדבק"... ה' יעזור להם.
ככה צריך...ואתה יודע כמה כותבים עלי השמצות?.
נראה לך שאני בכלל מסתכל בזה??
טוב שכתבת מה שכתבת.טוב שהבאת את דבריו
אך אתה צריך "לדייק" ו"לדקדק"
כוונתו של חכם שלום, הוא "לעיין" בפוסקים הספרדים וכלשונו "זה טעון יגיעה"
כי הוא בא בדיוק לאפוקי מכל ההוצאות של המשנה ברורה שמוציאים היום כביכול "לספרדים"
שהרוב שם לא קשור "לפוסקים הספרדים" כי הוא זה, אלא הכל שם זה ליקוט מיביע אומר או ילקו"י
וגם אם מזכירים שם איזה ר' חיים פלאג'י או כנסה"ג וכד' זה בתנאי שיהיה תואם ליבי"א
בא"ח וכה"ח מאן דכר שמיה בכל ההוצאות האלה
כתבתי זמן מה, מה יותר טוב ממה??עכשיו נודע הדבר, שכבר אתה כותב זמן מה בעניין ההוצאות של המשנ"ב לספרדים, ואתה כותב שזה טוב יותר מזה וכו'
דרך אגב יש ספר "הליכות יוסף" שמביא קרוב ל400 מקומות שמרן הגרע"י זצוק"ל והרב יצחק שליט"א חולקים על המ"ב בהלכות שבת.
- והכל מסודר לפי נושאים איפה המ"ב חלק על השו"ע ואיפה נוהגים אחרת מחמת שהתשנתה המציאות ועוד. ספר ממש יפה ומסודר.
יש את זה איפה שהוא?הוציא גם על משנ"ב ח"ו.
יכנס מן הסתם לאוצה"ח גירסה הבאה.יש את זה איפה שהוא?
אשמח מאוד לקבל את הספר.יכנס מן הסתם לאוצה"ח גירסה הבאה.
משום מה לא מוצא במייל שלי.
מנסה להשיג.אשמח מאוד לקבל את הספר.