לחצו כאן – תרומה לשמואל

גזירת הגיוס

שער החצר

חבר חדש
הצטרף
8/7/25
הודעות
34
כעת מחוץ לשערי כלא 10 שירה וריקודים.
לאחר מחאה אדירה בראשות מרנן ורבנן גדולי האדמורי"ם שליט"א וכן הגר"י קולדצקי שליט"א.
לקדש שם שמיים!!!!
(איפה הספרדים????!!!!)
 

קבצים מצורפים

  • הורדה.webp
    הורדה.webp
    60.4 קילובייט · צפיות: 17
ותיק חברי מועצחה"ת מרן הגאון רבי משה מאיה שליט"א מוביל בעת האחרונה יוזמה לקיום עצרת מיליון (יתכן שתתקיים כבר בחודש אלול הקרוב) בהשתתפות כל הזרמים בציבור החרדי להתאחד כנגד הנסיון להצר את רגליהם של לומדי התורה מעמידי העולם...
 
(איפה הספרדים????!!!!)
הייתי מוסיף ומרחיב את השאלה

שנה שלמה התהדר הציבור הספרדי כביכול שהנה הוא מוביל את מאבק נגד הגיוס
בכל מיני אמרות של עזיבת הארץ, ולזרוק לאסלה, ולקרוע צוים וכו'
ובין הייתר אמרו גם - נעצור את העיר וכן ע"ז הדרך

אך שמגיעים לצומת הדרכים ולשלב המעשי
"וידום"
שום כלום

היו עשרות מעצרים בחודשים האחרונים [אגב רובם היו ספרדים מי שעקב] והציבור הספרדי כלום, שום מאבק שום מעשים רק דיבורים

והנה השבוע נפל דבר - מעצר של שני בחורים ספרדים בתוך ביתם

ומי נלחם- רואים חסידי גור בוייאן ועד כלל חסידי שבאים
גדולי ראשי ישבות אשכנזים

ואילו הציבור הספרדי ישן ורדום [מסתבר כל אחד רדום בנופש או בצפון או בכל מקום אחר]

בתימצות- כולנו היינו גיבורים בדיבורים אך אפסים במעשים


ואת האמת כבר חודשים אחורה טענתי זאת נקודתית

יעויין פה

וכן פה

ומי שזעק שם על דברי [יעויין שם] עתה ממלא פיו באויר
 
הייתי מוסיף ומרחיב את השאלה

שנה שלמה התהדר הציבור הספרדי כביכול שהנה הוא מוביל את מאבק נגד הגיוס
בכל מיני אמרות של עזיבת הארץ, ולזרוק לאסלה, ולקרוע צוים וכו'
ובין הייתר אמרו גם - נעצור את העיר וכן ע"ז הדרך

אך שמגיעים לצומת הדרכים ולשלב המעשי
"וידום"
שום כלום

היו עשרות מעצרים בחודשים האחרונים [אגב רובם היו ספרדים מי שעקב] והציבור הספרדי כלום, שום מאבק שום מעשים רק דיבורים

והנה השבוע נפל דבר - מעצר של שני בחורים ספרדים בתוך ביתם

ומי נלחם- רואים חסידי גור בוייאן ועד כלל חסידי שבאים
גדולי ראשי ישבות אשכנזים

ואילו הציבור הספרדי ישן ורדום [מסתבר כל אחד רדום בנופש או בצפון או בכל מקום אחר]

בתימצות- כולנו היינו גיבורים בדיבורים אך אפסים במעשים


ואת האמת כבר חודשים אחורה טענתי זאת נקודתית

יעויין פה

וכן פה

ומי שזעק שם על דברי [יעויין שם] עתה ממלא פיו באויר
כנראה שמי שצעק את כל הנ"ל לא מנהיג באמת את הציבור הספרדי.
 
כעת מחוץ לשערי כלא 10 שירה וריקודים.
לאחר מחאה אדירה בראשות מרנן ורבנן גדולי האדמורי"ם שליט"א וכן הגר"י קולדצקי שליט"א.
לקדש שם שמיים!!!!
(איפה הספרדים????!!!!)
כשגדולי ישראל יורו לנו לצאת נצא בהמונינו. אל דאגה.
 
כנראה שמי שצעק את כל הנ"ל לא מנהיג באמת את הציבור הספרדי.
שאלתי הייתה למי שמתהדר בדבריו
ולשומעי לקחו [ואפי' כאן בפורום]

אגב בפורום השני [וד"ל] כבר אתמול כתבתי את מה שכתבתי פה [כמובן שהורדתי את הלשונות של לעזוב את הארץ ולקרוע צוים וכו']
ונחשו מה- לא אישרו לי שם את התגובה

כשהאמת מרוחה על הפרצוף והיא מריחה לא טוב
הכי קל להיות בת יענה
 
המאבק על כבודם של לומדי תורה ולא יתכן שאנו לא נדע לייקר את התורה באשר היא, אצל כל מי שהיא נמצאת, גם אצל ת"ח שחלק פחות מתחברים, במיוחד שמדובר על גדולי ישראל.
 
המאבק על כבודם של לומדי תורה ולא יתכן שאנו לא נדע לייקר את התורה באשר היא אצל כל מי שהיא נמצאת גם אצל ת"ח שחלק פחות מתחברים....
ולכן השאלה עליך ודומיך מתעצמת שבעתיים,
איפה אתם [בנתיים אתה על המחשב]
 
הייתי מוסיף ומרחיב את השאלה

שנה שלמה התהדר הציבור הספרדי כביכול שהנה הוא מוביל את מאבק נגד הגיוס
בכל מיני אמרות של עזיבת הארץ, ולזרוק לאסלה, ולקרוע צוים וכו'
ובין הייתר אמרו גם - נעצור את העיר וכן ע"ז הדרך

אך שמגיעים לצומת הדרכים ולשלב המעשי
"וידום"
שום כלום

היו עשרות מעצרים בחודשים האחרונים [אגב רובם היו ספרדים מי שעקב] והציבור הספרדי כלום, שום מאבק שום מעשים רק דיבורים

והנה השבוע נפל דבר - מעצר של שני בחורים ספרדים בתוך ביתם

ומי נלחם- רואים חסידי גור בוייאן ועד כלל חסידי שבאים
גדולי ראשי ישבות אשכנזים

ואילו הציבור הספרדי ישן ורדום [מסתבר כל אחד רדום בנופש או בצפון או בכל מקום אחר]

בתימצות- כולנו היינו גיבורים בדיבורים אך אפסים במעשים


ואת האמת כבר חודשים אחורה טענתי זאת נקודתית

יעויין פה

וכן פה

ומי שזעק שם על דברי [יעויין שם] עתה ממלא פיו באויר
לא התכוונתי להיגרר עד כדי כך...
 
היו עשרות מעצרים בחודשים האחרונים [אגב רובם היו ספרדים מי שעקב] והציבור הספרדי כלום, שום מאבק שום מעשים רק דיבורים

אין צורך להיכנס לעדתיות גם בנושא הזה שנוגע לכולנו, אבל מי עשה את ההפגנה הגדולה ההיא, על פני סנהדריה בר אילן, לפני שלושה חודשים?

למה אז לא שאלת היכן האשכנזים ולמה הם לא חלקו כתף?

והאמת היא שאין צורך, יש הרבה מאוד מאבקים ומלחמות בנושא הזה. חלקן בולט בהפגנות והכרזות, חלק פחות - בהדרכות. וחלק מאוד נסתר מהעין, בטקטיקות שאני מקווה שהן יעילות.

לגבי ההפגנה הנוכחית, הנה תשובתי למה אני לא השתתפתי - כי לא ידעתי עליה עד עכשיו (אני גר בבית וגן), וכמוני עוד הרבה חברים. בקהילות מגובשות ומסודרות יצאה הודעה, אני וחבריי לא ידענו.
 
הייתי מוסיף ומרחיב את השאלה

שנה שלמה התהדר הציבור הליטאי כביכול שהנה הוא מוביל את מאבק נגד הגיוס
בכל מיני אמרות של עזיבת הארץ, ולזרוק לאסלה, ולקרוע צוים וכו'
ובין הייתר אמרו גם - נעצור את העיר וכן ע"ז הדרך

אך שמגיעים לצומת הדרכים ולשלב המעשי
"וידום"
שום כלום

היו עשרות מעצרים בחודשים האחרונים [אגב רובם היו ספרדים מי שעקב] והציבור הליטאי כלום, שום מאבק שום מעשים רק דיבורים

והנה השבוע נפל דבר - מעצר של שני בחורים ספרדים בתוך ביתם

ומי נלחם- רואים חסידי גור בוייאן ועד כלל חסידי שבאים
גדולי ראשי ישבות אשכנזים

ואילו הציבור הליטאי ישן ורדום [מסתבר כל אחד רדום בנופש או בצפון או בכל מקום אחר]
די לנחיתיות.
 
העולם תמה על השאננות בציבור, הכיצד נחשה שעה שבחורי ישיבה סובלים בכלא. ומסתפקים בדברים שוליים ממש, כביקור רבנים וכדו', שאף שאין לזלזל בזה, אבל זה לא מה שעוזר כאן מול המדינה כידוע, וכיום לא צריך להרחיק נדוד בדוגמאות כדי להבין כמה הכח של ההפגנות משפיעות על המדינה.

ולענ"ד זה חסד ה' ממש (ומפלאי תמים דעים לראות כיצד התבטאויות שונות של איומים שונים נשארו ריקות מתוכן), כי נוצר כאן קרע אימון מול הצבא, שיחלחל יותר ויותר עד השכבות היותר חלשות, וזה יגביר את ההתנגדות לצבא, גם אחרי שיוסדר איזה חוק מכסות ויעדים. אם כלל הציבור היה יוצא כעת להפגנות משמעותיות ודברים דרסטיים, ייתכן שזה כבר היה מאחורינו, והיו מצליחים לחוקק חוק של מכסות ויעדים וכדו', ולגייס יותר בפה רך, במצב של היום, לכאורה, זה הרבה יותר יועיל לאורך זמן
וימים יגידו
 
אין צורך להיכנס לעדתיות גם בנושא הזה שנוגע לכולנו, אבל מי עשה את ההפגנה הגדולה ההיא, על פני סנהדריה בר אילן, לפני שלושה חודשים?

למה אז לא שאלת היכן האשכנזים ולמה הם לא חלקו כתף?
אז לא הבנת את שאלתי ולאן אני חותר
ולכן הפנתי גם לאשכול מסויים שבו אולי הדברים יותר מובנים

ולכבודך אסביר- לא שאלתי כי היה לי באמת קושייא
אלא כוונתי הייתה- שבציבור שלנו מתלהבים מססימאות רקיות מתוכן "נעזוב את הארץ" "נעצור את העיר" "לקרוע צוים" וכו' וכו'

ובפועל במעשים שום כלום ע"ז נאמר "דיבורים כמו חול ואין מה לאכול"

לעומת זאת האשכנזים יותר ריאליים, פחות דיבורים ופליטות לא חכמות, ויותר מעשים.
 
אז לא הבנת את שאלתי ולאן אני חותר
ולכן הפנתי גם לאשכול מסויים שבו אולי הדברים יותר מובנים

ולכבודך אסביר- לא שאלתי כי היה לי באמת קושייא
אלא כוונתי הייתה- שבציבור שלנו מתלהבים מססימאות רקיות מתוכן "נעזוב את הארץ" "נעצור את העיר" "לקרוע צוים" וכו' וכו'

ובפועל במעשים שום כלום ע"ז נאמר "דיבורים כמו חול ואין מה לאכול"

לעומת זאת האשכנזים יותר ריאליים, פחות דיבורים ופליטות לא חכמות, ויותר מעשים.
שתי השורות האחרונות שכתבת עדיף שתשמיט, הציבור הליטאי רק מוציאים "כותרות" במערכה הזו.
הלוחמים הגדולים זה החסידים והספרדים!!!
 
ראשי תחתית