האם יש לכסות את הראש בטלית בתפילת שמו"ע של שחרית?

האחרונים הנ"ל כתבו דווקא בטלית וכלשון הזוהר.
א. איפה זה כתוב בלשון הזוהר.
ב. גם אם נאמר כדבריך, אין כזה זוהר מפורש, אלא הבנה של כמה אחרונים בדברי הזוהר.
(ג. עניתי לעיל שכובע זה גם חפצא של מצוה).
 
א. איפה זה כתוב בלשוןהזוהר.
ב. גם אם נאמר כדבריך, אין כזה זוהר מפורש, אלא הבנה של כמה אחרונים בדברי הזוהר.
(ג. עניתי לעיל שכובע זה גם חפצא של מצוה).
כל עוד אין מי שהבין אחרת אין לנו אלא דבריהם.
אותם בחורים שרוצים לכסות ראשם בתפילה, בד"כ לא זו כוונתם לכסות את העיניים עם הטלית.
לא משנה מה כוונתם.

בדרך כלל כוונתם לפי מה שמובא בשו"ע שנכון לכסות ראשו בטלית, והמשנה זאת ללא שום סיבה הגיונית צ"ב דבריו.
 
כל עוד אין מי שהבין אחרת אין לנו אלא דבריהם.
תביא אותם בשביל להראות שכך פירשו בדעת הזוהר.
בלשון הזוהר שהעלתי זה לא נמצא.
לא משנה מה כוונתם.

בדרך כלל כוונתם לפי מה שמובא בשו"ע שנכון לכסות ראשו בטלית, והמשנה זאת ללא שום סיבה הגיונית צ"ב דבריו.
משנה מאוד.
אתה מביא שראשי הישיבות לא מסכימים לבחור שרוצה לנהוג כדברי הזוהר, בעוד שאינם מתכוונים לנהוג כך.
ולע"ע גם אין כזה זוהר.
 
העניין הוא שכתבת זוהר, פתחתי, וזה לא כתוב.
אחרי זה זה עבר לאחרונים שכתבו כך בדברי הזוהר...
1766677369813.png

מה היה קורה אם הייתי מאמין לך? הייתי טועה.
 
ראשי תחתית