הרואה יראה שלא כתב בדבריו שלא נמצא אף פוסק שמתיר בשעת הדחק, אלא שגם ערוה"ש והלב אריה שהתירו בשעה"ד, זהו רק בשעה"ד גדולה, ובתנאי שלא יהיה בפרהסיא וכו' עיי"ש, אך לא לערוך חתונה כרגיל בימי בין המצרים. [וגם בשעה"ד גמורה רוב הפוסקים נקטו לאסור].
ודלא כהכתב שחיפש סקופ וציין בשם הרב "לא מצאנו שום פוסק שהתיר זאת!".
כי ביבי"א לא התיר לאשכנזים, והערוה"ש ולב אריה לא התירו לעשות חתונה כרגיל.
ולענין ליל י"ז בתמוז - הגרש"ז אויערבאך אוסר אף בשעה"ד, ואף הגר"מ פיינשטיין שהתיר, כ' בשו"ת רבבות אפרים שזהו רק אם החופה מתקיימת מבעוד יום.
לענ''ד בהחלט יש מקום להקל לספרדים (למי שרוצה) בהוראת שעה למי שאין לו ברירה אחרת וכו', כי סו''ס מרן לא אוסר, ואין לך שעת הדחק גדולה מזו, ועכ''פ המיקל יש לו ע''מ לסמוך
ובדידן הוה עובדא שהיה לנו (בשבוע שעבר) צד אולי לדחות חתונה במשפחה לאחר י"ז בתמוז מהסיבות שהזכיר הרב @אור יעקב (וגם בגלל שההורים של החתן תקועים בחו''ל...), אלא דבינתים איסתייע מילתא ב''ה ונגמרה המלחמה ...
מעניין שהפסק הראשון שראיתי בפורום חרדי בשם הגר"ק בר שליט"א, זה דוקא בפורום זה ודוקא במשהו שהוא חולק על הג"ר יצחק שליט"א... [אבל אם נפתח אשכול על זמן צאה"כ, שבכל פורום אחר היה מהר מאד מגיע ל-50 עמודים, בקושי יש בו 3 הודעות, כי לא נזכר שם הג"ר יצחק כלל...]